VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44125 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44118 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44127 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44120 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44126 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44121 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44103 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44097 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44094 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44104 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44098 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44095 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44080 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44103 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44040 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44101 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 44001 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43997 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43995 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43996 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 44004 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43976 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43990 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43979 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43983 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43991 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43982 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43979 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43967 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43970 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43974 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43817 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43816 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43785 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43817 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43814 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43803 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43809 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43818 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43809 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43818 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43813 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43814 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43808 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43806 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43812 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43645 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43648 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43644 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43640 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43645 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43639 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43631 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43641 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43642 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43624 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43633 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43640 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43633 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43621 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43459 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43468 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43430 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43431 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43471 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43467 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43464 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43469 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43462 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43468 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43467 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43471 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43477 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43196 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43140 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42842 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42849 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42840 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42841 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42856 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42855 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42845 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42845 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42836 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42855 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42835 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42854 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42846 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42842 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42701 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42710 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42709 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42684 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42706 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42709 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42708 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42701 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42682 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42692 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42706 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42704 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42708 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42702 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42695 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42705 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42703 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42226 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42245 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42240 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42238 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42222 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42248 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42230 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42232 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42233 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42229 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42240 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42236 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42235 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42246 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41916 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41911 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41918 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41920 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41911 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41917 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41913 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41922 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41918 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41912 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41918 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41919 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41923 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41911 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41916 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster