VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44122 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44115 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44124 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44117 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44123 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44118 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44100 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44094 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44091 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44101 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44095 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44092 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44077 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44100 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44037 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44098 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43998 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43994 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43992 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43993 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 44001 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43973 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43987 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43976 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43980 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43988 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43979 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43976 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43964 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43967 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43971 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43814 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43813 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43782 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43814 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43811 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43800 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43806 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43815 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43806 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43815 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43810 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43811 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43805 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43803 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43809 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43642 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43645 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43641 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43637 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43642 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43636 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43628 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43638 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43639 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43621 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43630 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43637 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43630 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43618 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43456 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43465 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43427 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43428 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43468 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43464 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43461 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43466 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43459 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43465 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43464 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43468 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43474 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43193 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43137 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42839 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42846 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42837 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42838 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42853 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42852 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42842 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42842 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42833 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42852 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42832 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42851 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42843 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42839 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42698 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42707 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42706 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42681 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42703 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42706 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42705 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42698 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42679 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42689 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42703 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42701 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42705 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42699 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42692 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42702 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42700 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42223 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42242 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42237 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42235 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42219 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42245 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42227 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42229 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42230 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42226 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42237 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42233 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42232 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42243 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41913 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41908 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41915 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41917 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41908 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41914 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41910 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41919 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41915 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41909 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41915 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41916 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41920 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41908 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41913 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst