VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44126 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44119 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44128 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44121 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44127 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44122 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44104 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44098 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44095 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44105 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44099 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44096 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44081 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44104 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44041 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44102 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 44002 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43998 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43996 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43997 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 44005 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43977 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43991 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43980 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43984 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43992 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43983 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43980 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43968 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43971 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43975 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43818 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43817 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43786 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43818 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43815 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43804 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43810 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43819 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43810 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43819 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43814 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43815 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43809 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43807 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43813 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43646 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43649 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43645 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43641 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43646 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43640 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43632 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43642 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43643 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43625 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43634 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43641 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43634 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43622 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43460 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43469 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43431 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43432 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43472 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43468 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43465 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43470 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43463 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43469 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43468 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43472 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43478 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43197 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43141 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42843 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42850 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42841 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42842 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42857 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42856 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42846 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42846 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42837 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42856 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42836 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42855 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42847 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42843 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42702 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42711 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42710 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42685 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42707 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42710 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42709 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42702 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42683 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42693 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42707 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42705 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42709 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42703 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42696 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42706 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42704 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42227 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42246 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42241 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42239 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42223 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42249 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42231 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42233 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42234 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42230 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42241 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42237 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42236 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42247 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41917 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41912 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41919 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41921 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41912 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41918 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41914 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41923 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41919 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41913 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41919 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41920 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41924 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41912 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41917 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster