VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44108 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44101 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44110 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44103 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44109 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44104 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44086 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44080 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44077 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44087 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44081 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44078 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44063 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44086 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44023 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44084 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43984 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43980 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43978 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43979 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 43987 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43959 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43973 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43962 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43966 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43974 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43965 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43962 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43950 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43953 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43957 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43800 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43799 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43768 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43800 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43797 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43786 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43792 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43801 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43792 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43801 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43796 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43797 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43791 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43789 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43795 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43628 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43631 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43627 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43623 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43628 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43622 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43614 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43624 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43625 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43607 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43616 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43623 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43616 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43604 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43442 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43451 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43413 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43414 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43454 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43450 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43447 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43452 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43445 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43451 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43450 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43454 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43460 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43179 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43123 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42825 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42832 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42823 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42824 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42839 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42838 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42828 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42828 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42819 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42838 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42818 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42837 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42829 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42825 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42684 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42693 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42692 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42667 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42689 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42692 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42691 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42684 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42665 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42675 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42689 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42687 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42691 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42685 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42678 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42688 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42686 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42209 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42228 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42223 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42221 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42205 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42231 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42213 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42215 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42216 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42212 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42223 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42219 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42218 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42229 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41899 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41894 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41901 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41903 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41894 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41900 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41896 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41905 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41901 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41895 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41901 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41902 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41906 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41894 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41899 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster