VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44115 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44108 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44117 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44110 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44116 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44111 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44093 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44087 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44084 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44094 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44088 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44085 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44070 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44093 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44030 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44091 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43991 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43987 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43985 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43986 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 43994 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43966 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43980 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43969 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43973 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43981 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43972 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43969 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43957 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43960 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43964 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43807 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43806 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43775 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43807 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43804 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43793 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43799 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43808 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43799 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43808 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43803 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43804 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43798 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43796 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43802 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43635 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43638 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43634 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43630 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43635 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43629 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43621 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43631 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43632 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43614 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43623 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43630 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43623 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43611 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43449 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43458 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43420 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43421 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43461 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43457 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43454 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43459 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43452 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43458 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43457 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43461 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43467 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43186 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43130 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42832 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42839 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42830 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42831 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42846 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42845 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42835 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42835 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42826 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42845 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42825 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42844 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42836 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42832 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42691 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42700 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42699 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42674 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42696 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42699 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42698 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42691 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42672 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42682 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42696 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42694 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42698 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42692 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42685 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42695 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42693 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42216 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42235 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42230 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42228 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42212 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42238 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42220 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42222 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42223 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42219 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42230 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42226 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42225 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42236 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41906 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41901 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41908 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41910 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41901 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41907 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41903 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41912 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41908 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41902 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41908 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41909 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41913 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41901 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41906 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster