VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44114 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44107 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44116 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44109 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44115 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44110 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44092 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44086 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44083 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44093 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44087 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44084 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44069 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44092 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44029 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44090 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43990 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43986 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43984 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43985 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 43993 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43965 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43979 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43968 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43972 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43980 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43971 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43968 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43956 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43959 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43963 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43806 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43805 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43774 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43806 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43803 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43792 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43798 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43807 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43798 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43807 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43802 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43803 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43797 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43795 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43801 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43634 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43637 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43633 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43629 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43634 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43628 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43620 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43630 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43631 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43613 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43622 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43629 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43622 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43610 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43448 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43457 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43419 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43420 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43460 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43456 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43453 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43458 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43451 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43457 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43456 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43460 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43466 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43185 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43129 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42831 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42838 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42829 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42830 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42845 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42844 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42834 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42834 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42825 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42844 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42824 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42843 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42835 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42831 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42690 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42699 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42698 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42673 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42695 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42698 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42697 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42690 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42671 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42681 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42695 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42693 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42697 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42691 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42684 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42694 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42692 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42215 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42234 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42229 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42227 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42211 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42237 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42219 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42221 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42222 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42218 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42229 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42225 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42224 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42235 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41905 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41900 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41907 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41909 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41900 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41906 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41902 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41911 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41907 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41901 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41907 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41908 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41912 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41900 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41905 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron