VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44120 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44113 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44122 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44115 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44121 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44116 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44098 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44092 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44089 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44099 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44093 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44090 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44075 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44098 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44035 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44096 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43996 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43992 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43990 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43991 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 43999 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43971 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43985 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43974 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43978 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43986 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43977 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43974 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43962 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43965 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43969 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43812 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43811 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43780 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43812 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43809 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43798 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43804 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43813 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43804 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43813 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43808 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43809 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43803 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43801 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43807 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43640 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43643 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43639 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43635 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43640 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43634 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43626 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43636 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43637 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43619 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43628 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43635 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43628 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43616 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43454 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43463 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43425 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43426 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43466 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43462 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43459 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43464 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43457 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43463 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43462 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43466 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43472 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43191 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43135 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42837 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42844 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42835 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42836 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42851 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42850 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42840 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42840 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42831 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42850 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42830 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42849 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42841 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42837 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42696 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42705 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42704 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42679 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42701 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42704 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42703 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42696 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42677 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42687 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42701 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42699 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42703 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42697 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42690 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42700 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42698 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42221 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42240 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42235 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42233 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42217 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42243 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42225 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42227 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42228 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42224 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42235 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42231 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42230 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42241 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41911 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41906 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41913 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41915 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41906 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41912 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41908 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41917 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41913 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41907 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41913 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41914 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41918 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41906 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41911 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster