VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44112 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44105 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44114 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44107 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44113 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44108 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44090 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44084 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44081 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44091 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44085 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44082 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44067 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44090 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44027 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44088 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43988 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43984 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43982 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43983 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 43991 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43963 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43977 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43966 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43970 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43978 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43969 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43966 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43954 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43957 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43961 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43804 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43803 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43772 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43804 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43801 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43790 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43796 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43805 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43796 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43805 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43800 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43801 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43795 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43793 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43799 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43632 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43635 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43631 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43627 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43632 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43626 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43618 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43628 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43629 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43611 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43620 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43627 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43620 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43608 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43446 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43455 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43417 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43418 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43458 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43454 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43451 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43456 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43449 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43455 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43454 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43458 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43464 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43183 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43127 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42829 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42836 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42827 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42828 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42843 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42842 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42832 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42832 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42823 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42842 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42822 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42841 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42833 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42829 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42688 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42697 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42696 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42671 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42693 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42696 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42695 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42688 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42669 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42679 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42693 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42691 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42695 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42689 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42682 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42692 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42690 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42213 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42232 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42227 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42225 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42209 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42235 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42217 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42219 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42220 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42216 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42227 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42223 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42222 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42233 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41903 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41898 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41905 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41907 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41898 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41904 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41900 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41909 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41905 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41899 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41905 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41906 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41910 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41898 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41903 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron