VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44127 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44120 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44129 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44122 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44128 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44123 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44105 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44099 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44096 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44106 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44100 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44097 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44082 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44105 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44042 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44103 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 44003 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43999 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43997 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43998 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 44006 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43978 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43992 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43981 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43985 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43993 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43984 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43981 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43969 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43972 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43976 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43819 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43818 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43787 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43819 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43816 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43805 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43811 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43820 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43811 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43820 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43815 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43816 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43810 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43808 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43814 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43647 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43650 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43646 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43642 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43647 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43641 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43633 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43643 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43644 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43626 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43635 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43642 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43635 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43623 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43461 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43470 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43432 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43433 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43473 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43469 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43466 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43471 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43464 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43470 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43469 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43473 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43479 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43198 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43142 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42844 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42851 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42842 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42843 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42858 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42857 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42847 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42847 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42838 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42857 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42837 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42856 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42848 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42844 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42703 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42712 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42711 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42686 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42708 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42711 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42710 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42703 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42684 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42694 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42708 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42706 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42710 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42704 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42697 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42707 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42705 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42228 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42247 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42242 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42240 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42224 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42250 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42232 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42234 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42235 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42231 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42242 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42238 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42237 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42248 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41918 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41913 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41920 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41922 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41913 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41919 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41915 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41924 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41920 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41914 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41920 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41921 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41925 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41913 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41918 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster