VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44123 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44116 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44125 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44118 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44124 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44119 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44101 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44095 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44092 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44102 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44096 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44093 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44078 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44101 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44038 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44099 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43999 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43995 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43993 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43994 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 44002 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43974 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43988 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43977 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43981 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43989 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43980 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43977 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43965 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43968 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43972 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43815 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43814 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43783 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43815 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43812 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43801 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43807 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43816 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43807 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43816 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43811 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43812 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43806 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43804 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43810 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43643 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43646 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43642 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43638 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43643 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43637 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43629 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43639 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43640 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43622 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43631 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43638 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43631 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43619 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43457 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43466 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43428 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43429 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43469 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43465 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43462 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43467 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43460 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43466 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43465 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43469 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43475 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43194 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43138 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42840 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42847 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42838 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42839 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42854 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42853 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42843 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42843 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42834 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42853 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42833 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42852 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42844 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42840 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42699 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42708 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42707 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42682 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42704 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42707 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42706 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42699 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42680 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42690 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42704 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42702 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42706 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42700 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42693 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42703 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42701 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42224 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42243 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42238 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42236 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42220 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42246 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42228 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42230 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42231 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42227 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42238 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42234 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42233 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42244 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41914 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41909 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41916 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41918 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41909 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41915 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41911 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41920 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41916 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41910 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41916 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41917 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41921 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41909 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41914 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst