VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44109 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44102 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44111 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44104 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44110 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44105 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44087 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44081 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44078 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44088 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44082 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44079 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44064 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44087 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44024 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44085 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43985 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43981 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43979 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43980 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 43988 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43960 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43974 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43963 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43967 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43975 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43966 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43963 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43951 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43954 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43958 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43801 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43800 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43769 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43801 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43798 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43787 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43793 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43802 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43793 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43802 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43797 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43798 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43792 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43790 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43796 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43629 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43632 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43628 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43624 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43629 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43623 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43615 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43625 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43626 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43608 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43617 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43624 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43617 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43605 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43443 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43452 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43414 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43415 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43455 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43451 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43448 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43453 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43446 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43452 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43451 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43455 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43461 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43180 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43124 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42826 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42833 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42824 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42825 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42840 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42839 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42829 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42829 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42820 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42839 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42819 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42838 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42830 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42826 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42685 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42694 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42693 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42668 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42690 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42693 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42692 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42685 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42666 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42676 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42690 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42688 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42692 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42686 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42679 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42689 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42687 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42210 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42229 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42224 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42222 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42206 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42232 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42214 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42216 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42217 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42213 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42224 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42220 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42219 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42230 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41900 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41895 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41902 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41904 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41895 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41901 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41897 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41906 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41902 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41896 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41902 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41903 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41907 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41895 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41900 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster