VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44124 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44117 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44126 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44119 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44125 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44120 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44102 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44096 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44093 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44103 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44097 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44094 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44079 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44102 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44039 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44100 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 44000 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43996 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43994 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43995 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 44003 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43975 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43989 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43978 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43982 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43990 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43981 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43978 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43966 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43969 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43973 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43816 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43815 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43784 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43816 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43813 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43802 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43808 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43817 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43808 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43817 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43812 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43813 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43807 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43805 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43811 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43644 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43647 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43643 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43639 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43644 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43638 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43630 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43640 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43641 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43623 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43632 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43639 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43632 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43620 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43458 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43467 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43429 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43430 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43470 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43466 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43463 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43468 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43461 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43467 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43466 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43470 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43476 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43195 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43139 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42841 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42848 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42839 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42840 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42855 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42854 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42844 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42844 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42835 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42854 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42834 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42853 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42845 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42841 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42700 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42709 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42708 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42683 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42705 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42708 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42707 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42700 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42681 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42691 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42705 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42703 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42707 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42701 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42694 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42704 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42702 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42225 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42244 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42239 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42237 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42221 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42247 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42229 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42231 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42232 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42228 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42239 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42235 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42234 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42245 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41915 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41910 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41917 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41919 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41910 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41916 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41912 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41921 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41917 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41911 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41917 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41918 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41922 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41910 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41915 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster