VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44121 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44114 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44123 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44116 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44122 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44117 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44099 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44093 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44090 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44100 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44094 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44091 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44076 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44099 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44036 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44097 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43997 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43993 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43991 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43992 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 44000 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43972 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43986 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43975 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43979 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43987 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43978 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43975 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43963 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43966 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43970 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43813 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43812 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43781 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43813 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43810 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43799 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43805 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43814 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43805 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43814 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43809 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43810 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43804 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43802 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43808 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43641 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43644 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43640 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43636 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43641 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43635 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43627 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43637 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43638 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43620 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43629 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43636 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43629 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43617 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43455 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43464 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43426 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43427 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43467 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43463 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43460 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43465 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43458 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43464 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43463 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43467 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43473 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43192 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43136 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42838 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42845 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42836 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42837 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42852 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42851 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42841 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42841 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42832 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42851 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42831 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42850 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42842 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42838 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42697 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42706 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42705 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42680 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42702 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42705 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42704 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42697 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42678 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42688 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42702 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42700 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42704 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42698 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42691 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42701 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42699 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42222 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42241 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42236 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42234 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42218 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42244 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42226 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42228 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42229 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42225 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42236 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42232 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42231 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42242 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41912 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41907 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41914 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41916 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41907 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41913 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41909 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41918 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41914 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41908 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41914 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41915 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41919 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41907 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41912 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst