VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44119 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44112 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44121 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44114 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44120 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44115 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44097 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44091 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44088 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44098 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44092 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44089 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44074 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44097 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44034 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44095 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43995 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43991 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43989 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43990 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 43998 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43970 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43984 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43973 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43977 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43985 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43976 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43973 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43961 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43964 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43968 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43811 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43810 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43779 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43811 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43808 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43797 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43803 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43812 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43803 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43812 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43807 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43808 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43802 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43800 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43806 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43639 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43642 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43638 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43634 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43639 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43633 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43625 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43635 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43636 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43618 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43627 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43634 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43627 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43615 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43453 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43462 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43424 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43425 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43465 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43461 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43458 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43463 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43456 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43462 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43461 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43465 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43471 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43190 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43134 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42836 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42843 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42834 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42835 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42850 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42849 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42839 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42839 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42830 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42849 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42829 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42848 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42840 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42836 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42695 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42704 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42703 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42678 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42700 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42703 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42702 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42695 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42676 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42686 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42700 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42698 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42702 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42696 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42689 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42699 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42697 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42220 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42239 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42234 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42232 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42216 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42242 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42224 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42226 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42227 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42223 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42234 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42230 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42229 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42240 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41910 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41905 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41912 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41914 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41905 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41911 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41907 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41916 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41912 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41906 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41912 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41913 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41917 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41905 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41910 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst