VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44113 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44106 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44115 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44108 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44114 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44109 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44091 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44085 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44082 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44092 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44086 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44083 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44068 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44091 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44028 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44089 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43989 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43985 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43983 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43984 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 43992 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43964 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43978 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43967 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43971 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43979 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43970 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43967 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43955 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43958 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43962 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43805 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43804 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43773 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43805 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43802 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43791 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43797 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43806 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43797 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43806 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43801 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43802 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43796 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43794 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43800 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43633 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43636 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43632 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43628 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43633 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43627 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43619 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43629 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43630 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43612 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43621 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43628 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43621 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43609 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43447 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43456 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43418 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43419 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43459 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43455 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43452 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43457 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43450 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43456 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43455 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43459 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43465 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43184 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43128 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42830 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42837 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42828 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42829 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42844 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42843 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42833 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42833 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42824 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42843 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42823 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42842 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42834 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42830 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42689 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42698 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42697 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42672 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42694 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42697 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42696 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42689 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42670 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42680 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42694 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42692 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42696 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42690 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42683 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42693 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42691 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42214 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42233 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42228 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42226 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42210 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42236 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42218 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42220 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42221 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42217 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42228 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42224 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42223 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42234 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41904 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41899 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41906 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41908 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41899 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41905 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41901 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41910 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41906 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41900 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41906 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41907 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41911 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41899 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41904 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron