VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44118 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44111 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44120 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44113 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44119 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44114 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44096 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44090 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44087 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44097 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44091 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44088 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44073 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44096 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44033 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44094 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43994 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43990 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43988 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43989 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 43997 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43969 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43983 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43972 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43976 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43984 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43975 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43972 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43960 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43963 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43967 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43810 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43809 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43778 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43810 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43807 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43796 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43802 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43811 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43802 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43811 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43806 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43807 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43801 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43799 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43805 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43638 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43641 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43637 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43633 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43638 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43632 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43624 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43634 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43635 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43617 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43626 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43633 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43626 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43614 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43452 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43461 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43423 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43424 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43464 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43460 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43457 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43462 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43455 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43461 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43460 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43464 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43470 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43189 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43133 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42835 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42842 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42833 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42834 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42849 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42848 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42838 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42838 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42829 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42848 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42828 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42847 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42839 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42835 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42694 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42703 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42702 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42677 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42699 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42702 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42701 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42694 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42675 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42685 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42699 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42697 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42701 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42695 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42688 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42698 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42696 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42219 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42238 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42233 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42231 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42215 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42241 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42223 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42225 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42226 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42222 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42233 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42229 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42228 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42239 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41909 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41904 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41911 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41913 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41904 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41910 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41906 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41915 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41911 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41905 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41911 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41912 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41916 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41904 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41909 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst