VÅREN-2019 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 28 mar 2019, 00:19

tre rundor med Mosler avklarade :thumb:
1.jpg
1.jpg (183.15 KB) Visad 44111 gånger
2.jpg
2.jpg (245.52 KB) Visad 44104 gånger
3.jpg
3.jpg (160.27 KB) Visad 44113 gånger
4.jpg
4.jpg (173.87 KB) Visad 44106 gånger
5.jpg
5.jpg (179.13 KB) Visad 44112 gånger
6.jpg
6.jpg (137.71 KB) Visad 44107 gånger
7.jpg
7.jpg (164.18 KB) Visad 44089 gånger
8.jpg
8.jpg (176.95 KB) Visad 44083 gånger
9.jpg
9.jpg (192.87 KB) Visad 44080 gånger
10.jpg
10.jpg (168.93 KB) Visad 44090 gånger
11.jpg
11.jpg (156.95 KB) Visad 44084 gånger
12.jpg
12.jpg (155.53 KB) Visad 44081 gånger
13.jpg
13.jpg (171.21 KB) Visad 44066 gånger
14.jpg
14.jpg (171.5 KB) Visad 44089 gånger
15.jpg
15.jpg (156.73 KB) Visad 44026 gånger
16.jpg
16.jpg (141.11 KB) Visad 44087 gånger

ska man lyckas köra 2,2 varv mer än Oskar sista rundan eller kommer där kanske någon annan under ifrån och susar förbi? det återstår att se :-P :beer: först blir det en runda i Klippan sedan närmar sig England med stormsteg :D
ses på tisdag annars
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 apr 2019, 10:30

så var vi klara med NSR Mosler körningen för denna gång :Oops: :up:
1.jpg
1.jpg (207.02 KB) Visad 43987 gånger
2.jpg
2.jpg (231.04 KB) Visad 43983 gånger
3.jpg
3.jpg (170.46 KB) Visad 43981 gånger
4.jpg
4.jpg (176.89 KB) Visad 43982 gånger
5.jpg
5.jpg (181.78 KB) Visad 43990 gånger
6.jpg
6.jpg (158.27 KB) Visad 43962 gånger
7.jpg
7.jpg (169.52 KB) Visad 43976 gånger
8.jpg
8.jpg (175.44 KB) Visad 43965 gånger
9.jpg
9.jpg (173.3 KB) Visad 43969 gånger
10.jpg
10.jpg (170.08 KB) Visad 43977 gånger
11.jpg
11.jpg (169.83 KB) Visad 43968 gånger
12.jpg
12.jpg (180.87 KB) Visad 43965 gånger
13.jpg
13.jpg (153.52 KB) Visad 43953 gånger
14.jpg
14.jpg (170.64 KB) Visad 43956 gånger
15.jpg
15.jpg (150.79 KB) Visad 43960 gånger

Grattis Oskar ännu en gång :w00t: :checkeredflag:
Nästa vecka blir det Fly "classic-82" då blir det kanske lite mer "liv" i bilderna :-P
nu blir det till att packa väskan och åka till England :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2019, 23:44

då har vi börjat köra Fly-Classic-82
1.jpg
1.jpg (213.52 KB) Visad 43803 gånger
2.jpg
2.jpg (215.4 KB) Visad 43802 gånger
3.jpg
3.jpg (185.06 KB) Visad 43771 gånger
4.jpg
4.jpg (156.82 KB) Visad 43803 gånger
5.jpg
5.jpg (160.63 KB) Visad 43800 gånger
6.jpg
6.jpg (127.53 KB) Visad 43789 gånger
7.jpg
7.jpg (152.97 KB) Visad 43795 gånger
8.jpg
8.jpg (181.22 KB) Visad 43804 gånger
9.jpg
9.jpg (170.06 KB) Visad 43795 gånger
10.jpg
10.jpg (173.6 KB) Visad 43804 gånger
11.jpg
11.jpg (174.1 KB) Visad 43799 gånger
12.jpg
12.jpg (143.59 KB) Visad 43800 gånger
13.jpg
13.jpg (162.14 KB) Visad 43794 gånger
14.jpg
14.jpg (184.76 KB) Visad 43792 gånger
15.jpg
15.jpg (166.41 KB) Visad 43798 gånger

det ser ut till att bli tajt på mittfältet :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 11:18

runda nr:2 med Fly "classic-82"
1.jpg
1.jpg (237.86 KB) Visad 43631 gånger
2.jpg
2.jpg (206.55 KB) Visad 43634 gånger
3.jpg
3.jpg (181.27 KB) Visad 43630 gånger
4.jpg
4.jpg (181.03 KB) Visad 43626 gånger
5.jpg
5.jpg (170.62 KB) Visad 43631 gånger
6.jpg
6.jpg (186.83 KB) Visad 43625 gånger
7.jpg
7.jpg (192.16 KB) Visad 43617 gånger
8.jpg
8.jpg (173.14 KB) Visad 43627 gånger
9.jpg
9.jpg (168.07 KB) Visad 43628 gånger
10.jpg
10.jpg (156.45 KB) Visad 43610 gånger
11.jpg
11.jpg (202.13 KB) Visad 43619 gånger
12.jpg
12.jpg (171.54 KB) Visad 43626 gånger
13.jpg
13.jpg (167.45 KB) Visad 43619 gånger
14.jpg
14.jpg (141.36 KB) Visad 43607 gånger

sista omgången i vår blir slot-it Grupp C :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 22 apr 2019, 13:45

Nästa vecka är det tävling på Valborg då?
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 apr 2019, 22:59

Pucko Camaro 69 skrev:Nästa vecka är det tävling på Valborg då?

tyvärr är den framflyttad en vecka :( :-\ :-x 8-o :drunk:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav Pucko Camaro 69 23 apr 2019, 08:36

Så många som ska vara rusiga i huvudet :D :D :-P :beer: :beer:
Älskling! Vi får flytta på bröllopet. Höljes är en vecka senare i år.
Då får du välja mig eller Höljes... Okej
Användarvisningsbild
Pucko Camaro 69
Kartläsare
 
Inlägg: 809
Blev medlem: 04 jan 2008, 15:58
Ort: Ystad
Klubb: min egen....

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2019, 15:06

Kan vara lite krångligt att ta sig till lokalen landvägen, pga vägarbete.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2019, 14:33

så har vi lyckats genomföra tre rundor med Fly :thumb:
1.jpg
1.jpg (233.62 KB) Visad 43445 gånger
2.jpg
2.jpg (219.61 KB) Visad 43454 gånger
3.jpg
3.jpg (167.34 KB) Visad 43416 gånger
4.jpg
4.jpg (167.29 KB) Visad 43417 gånger
5.jpg
5.jpg (173.02 KB) Visad 43457 gånger
6.jpg
6.jpg (177.47 KB) Visad 43453 gånger
7.jpg
7.jpg (159.49 KB) Visad 43450 gånger
8.jpg
8.jpg (164.81 KB) Visad 43455 gånger
9.jpg
9.jpg (154.98 KB) Visad 43448 gånger
10.jpg
10.jpg (152.21 KB) Visad 43454 gånger
11.jpg
11.jpg (167.38 KB) Visad 43453 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 43457 gånger
13.jpg
13.jpg (131.89 KB) Visad 43463 gånger

en runda kvar men det blir inte nästa vecka den 30:e utan det blir den 7 maj, därefter kör vi slot.it Grupp C :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 10 maj 2019, 09:27

VW 962 IMSA GrC



4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg
4701543943_b0d4bb4fbd_b.jpg (151.99 KB) Visad 43182 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 11 maj 2019, 08:46

Och så min version.



20190427_102848.jpg
20190427_102848.jpg (180.4 KB) Visad 43126 gånger
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 maj 2019, 00:03

så har vi kört färdigt Fly Classic-82 för denna säsong :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.17 KB) Visad 42828 gånger
2.jpg
2.jpg (193.11 KB) Visad 42835 gånger
3.jpg
3.jpg (206.39 KB) Visad 42826 gånger
4.jpg
4.jpg (165.5 KB) Visad 42827 gånger
5.jpg
5.jpg (133.25 KB) Visad 42842 gånger
6.jpg
6.jpg (180.8 KB) Visad 42841 gånger
7.jpg
7.jpg (188.29 KB) Visad 42831 gånger
8.jpg
8.jpg (136.4 KB) Visad 42831 gånger
9.jpg
9.jpg (169.47 KB) Visad 42822 gånger
10.jpg
10.jpg (191.31 KB) Visad 42841 gånger
11.jpg
11.jpg (171.71 KB) Visad 42821 gånger
12.jpg
12.jpg (145.09 KB) Visad 42840 gånger
13.jpg
13.jpg (183.07 KB) Visad 42832 gånger
14.jpg
14.jpg (149.62 KB) Visad 42828 gånger

det är inte ofta men det händer att vi har två segrare :checkeredflag:
Grattis Oskar och Indianen :klappa:
Nu fortsätter vi med slot-it Grupp C
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 maj 2019, 00:17

nu har vi startat slot-it Grupp C
1.jpg
1.jpg (261.46 KB) Visad 42687 gånger
2.jpg
2.jpg (222.83 KB) Visad 42696 gånger
3.jpg
3.jpg (175.09 KB) Visad 42695 gånger
4.jpg
4.jpg (173.69 KB) Visad 42670 gånger
5.jpg
5.jpg (160.22 KB) Visad 42692 gånger
6.jpg
6.jpg (194.64 KB) Visad 42695 gånger
7.jpg
7.jpg (167.13 KB) Visad 42694 gånger
8.jpg
8.jpg (143.26 KB) Visad 42687 gånger
9.jpg
9.jpg (185.58 KB) Visad 42668 gånger
10.jpg
10.jpg (144.83 KB) Visad 42678 gånger
11.jpg
11.jpg (159.64 KB) Visad 42692 gånger
12.jpg
12.jpg (197 KB) Visad 42690 gånger
13.jpg
13.jpg (154.54 KB) Visad 42694 gånger
14.jpg
14.jpg (192.81 KB) Visad 42688 gånger
15.jpg
15.jpg (167.9 KB) Visad 42681 gånger
16.jpg
16.jpg (153.7 KB) Visad 42691 gånger
17.jpg
17.jpg (180.35 KB) Visad 42689 gånger

det kommer snart fler resultat :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2019, 10:47

två rundor klara med Grupp C
1.jpg
1.jpg (195.32 KB) Visad 42212 gånger
2.jpg
2.jpg (247.63 KB) Visad 42231 gånger
3.jpg
3.jpg (183.8 KB) Visad 42226 gånger
4.jpg
4.jpg (171.87 KB) Visad 42224 gånger
5.jpg
5.jpg (164.19 KB) Visad 42208 gånger
6.jpg
6.jpg (150.46 KB) Visad 42234 gånger
7.jpg
7.jpg (146.17 KB) Visad 42216 gånger
8.jpg
8.jpg (153.67 KB) Visad 42218 gånger
9.jpg
9.jpg (144.52 KB) Visad 42219 gånger
10.jpg
10.jpg (167.49 KB) Visad 42215 gånger
11.jpg
11.jpg (180.2 KB) Visad 42226 gånger
12.jpg
12.jpg (173.98 KB) Visad 42222 gånger
13.jpg
13.jpg (174.08 KB) Visad 42221 gånger
14.jpg
14.jpg (147.09 KB) Visad 42232 gånger

"träning" imorgon måndag sen är det full rulle igen på tisdag :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN-2019 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2019, 10:34

så har vi bara en omgång kvar innan "semestern" då ger vi 200% på tisdag, "träning" på måndag för er som vill :thumb: en jämn start blev det på bild 13 :up:
1.jpg
1.jpg (230.1 KB) Visad 41902 gånger
2.jpg
2.jpg (179.29 KB) Visad 41897 gånger
3.jpg
3.jpg (156.8 KB) Visad 41904 gånger
4.jpg
4.jpg (147.56 KB) Visad 41906 gånger
5.jpg
5.jpg (176.59 KB) Visad 41897 gånger
6.jpg
6.jpg (161.34 KB) Visad 41903 gånger
7.jpg
7.jpg (201.85 KB) Visad 41899 gånger
8.jpg
8.jpg (175.7 KB) Visad 41908 gånger
9.jpg
9.jpg (165.73 KB) Visad 41904 gånger
10.jpg
10.jpg (174.93 KB) Visad 41898 gånger
11.jpg
11.jpg (185.45 KB) Visad 41904 gånger
12.jpg
12.jpg (168.11 KB) Visad 41905 gånger
13.jpg
13.jpg (182.27 KB) Visad 41909 gånger
14.jpg
14.jpg (171.74 KB) Visad 41897 gånger
15.jpg
15.jpg (149.51 KB) Visad 41902 gånger

vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron