Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38601 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38561 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38529 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38525 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38464 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38492 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38483 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38479 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38323 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38228 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38314 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38300 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38230 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38293 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38285 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38216 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38223 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38222 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38215 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38210 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38206 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38051 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38049 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38026 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38026 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38022 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38021 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38027 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38028 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38025 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38024 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37731 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37741 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37724 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37728 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37726 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37724 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34869 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34861 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34843 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34865 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34854 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34859 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34865 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34400 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34398 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34402 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34388 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34393 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34397 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34389 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34404 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34405 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34394 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33573 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33581 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33575 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33571 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33563 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33572 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33566 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33569 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33564 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33337 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33327 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33328 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33337 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33330 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33334 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33145 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33140 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33138 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33137 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33134 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33150 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33140 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32826 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32824 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32832 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32818 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32824 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32831 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32832 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32812 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32825 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32822 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32830 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32644 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32646 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32658 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32639 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32649 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32648 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32649 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32642 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32648 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32645 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst