Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38586 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38546 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38514 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38510 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38449 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38477 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38468 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38464 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38308 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38213 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38299 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38285 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38215 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38278 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38270 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38201 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38208 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38207 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38200 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38195 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38191 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38036 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38034 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38011 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38011 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38007 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38006 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38012 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38013 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38010 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38009 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37716 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37726 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37709 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37713 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37711 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37709 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34854 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34846 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34828 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34850 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34839 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34844 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34850 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34385 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34383 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34387 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34373 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34378 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34382 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34374 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34389 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34390 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34379 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33558 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33566 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33560 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33556 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33548 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33557 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33551 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33554 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33549 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33322 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33312 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33313 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33322 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33315 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33319 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33130 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33125 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33123 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33122 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33119 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33135 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33125 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32811 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32809 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32817 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32803 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32809 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32816 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32817 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32797 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32810 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32807 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32815 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32629 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32631 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32643 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32624 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32634 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32633 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32634 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32627 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32633 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32630 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron