Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38582 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38542 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38510 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38506 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38445 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38473 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38464 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38460 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38304 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38209 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38295 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38281 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38211 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38274 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38266 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38197 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38204 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38203 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38196 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38191 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38187 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38032 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38030 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38007 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38007 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38003 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38002 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38008 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38009 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38006 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38005 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37712 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37722 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37705 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37709 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37707 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37705 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34850 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34842 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34824 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34846 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34835 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34840 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34846 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34381 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34379 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34383 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34369 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34374 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34378 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34370 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34385 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34386 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34375 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33554 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33562 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33556 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33552 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33544 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33553 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33547 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33550 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33545 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33318 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33308 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33309 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33318 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33311 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33315 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33126 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33121 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33119 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33118 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33115 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33131 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33121 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32807 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32805 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32813 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32799 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32805 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32812 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32813 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32793 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32806 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32803 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32811 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32625 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32627 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32639 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32620 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32630 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32629 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32630 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32623 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32629 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32626 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster