Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38595 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38555 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38523 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38519 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38458 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38486 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38477 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38473 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38317 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38222 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38308 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38294 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38224 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38287 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38279 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38210 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38217 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38216 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38209 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38204 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38200 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38045 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38043 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38020 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38020 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38016 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38015 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38021 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38022 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38019 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38018 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37725 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37735 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37718 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37722 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37720 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37718 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34863 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34855 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34837 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34859 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34848 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34853 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34859 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34394 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34392 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34396 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34382 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34387 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34391 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34383 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34398 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34399 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34388 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33567 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33575 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33569 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33565 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33557 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33566 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33560 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33563 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33558 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33331 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33321 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33322 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33331 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33324 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33328 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33139 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33134 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33132 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33131 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33128 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33144 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33134 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32820 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32818 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32826 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32812 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32818 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32825 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32826 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32806 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32819 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32816 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32824 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32638 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32640 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32652 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32633 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32643 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32642 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32643 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32636 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32642 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32639 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster