Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38585 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38545 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38513 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38509 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38448 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38476 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38467 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38463 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38307 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38212 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38298 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38284 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38214 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38277 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38269 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38200 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38207 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38206 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38199 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38194 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38190 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38035 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38033 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38010 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38010 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38006 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38005 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38011 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38012 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38009 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38008 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37715 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37725 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37708 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37712 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37710 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37708 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34853 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34845 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34827 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34849 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34838 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34843 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34849 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34384 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34382 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34386 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34372 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34377 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34381 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34373 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34388 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34389 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34378 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33557 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33565 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33559 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33555 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33547 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33556 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33550 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33553 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33548 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33321 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33311 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33312 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33321 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33314 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33318 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33129 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33124 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33122 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33121 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33118 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33134 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33124 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32810 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32808 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32816 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32802 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32808 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32815 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32816 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32796 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32809 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32806 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32814 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32628 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32630 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32642 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32623 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32633 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32632 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32633 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32626 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32632 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32629 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron