Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38584 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38544 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38512 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38508 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38447 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38475 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38466 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38462 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38306 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38211 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38297 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38283 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38213 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38276 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38268 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38199 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38206 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38205 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38198 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38193 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38189 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38034 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38032 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38009 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38009 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38005 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38004 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38010 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38011 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38008 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38007 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37714 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37724 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37707 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37711 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37709 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37707 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34852 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34844 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34826 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34848 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34837 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34842 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34848 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34383 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34381 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34385 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34371 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34376 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34380 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34372 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34387 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34388 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34377 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33556 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33564 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33558 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33554 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33546 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33555 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33549 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33552 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33547 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33320 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33310 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33311 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33320 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33313 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33317 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33128 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33123 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33121 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33120 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33117 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33133 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33123 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32809 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32807 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32815 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32801 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32807 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32814 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32815 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32795 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32808 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32805 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32813 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32627 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32629 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32641 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32622 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32632 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32631 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32632 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32625 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32631 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32628 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst