Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38597 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38557 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38525 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38521 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38460 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38488 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38479 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38475 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38319 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38224 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38310 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38296 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38226 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38289 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38281 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38212 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38219 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38218 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38211 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38206 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38202 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38047 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38045 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38022 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38022 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38018 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38017 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38023 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38024 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38021 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38020 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37727 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37737 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37720 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37724 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37722 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37720 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34865 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34857 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34839 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34861 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34850 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34855 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34861 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34396 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34394 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34398 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34384 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34389 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34393 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34385 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34400 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34401 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34390 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33569 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33577 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33571 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33567 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33559 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33568 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33562 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33565 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33560 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33333 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33323 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33324 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33333 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33326 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33330 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33141 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33136 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33134 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33133 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33130 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33146 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33136 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32822 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32820 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32828 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32814 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32820 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32827 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32828 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32808 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32821 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32818 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32826 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32640 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32642 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32654 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32635 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32645 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32644 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32645 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32638 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32644 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32641 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster