Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38589 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38549 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38517 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38513 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38452 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38480 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38471 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38467 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38311 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38216 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38302 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38288 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38218 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38281 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38273 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38204 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38211 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38210 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38203 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38198 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38194 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38039 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38037 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38014 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38014 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38010 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38009 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38015 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38016 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38013 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38012 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37719 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37729 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37712 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37716 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37714 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37712 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34857 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34849 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34831 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34853 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34842 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34847 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34853 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34388 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34386 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34390 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34376 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34381 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34385 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34377 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34392 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34393 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34382 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33561 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33569 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33563 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33559 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33551 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33560 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33554 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33557 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33552 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33325 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33315 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33316 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33325 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33318 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33322 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33133 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33128 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33126 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33125 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33122 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33138 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33128 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32814 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32812 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32820 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32806 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32812 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32819 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32820 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32800 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32813 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32810 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32818 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32632 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32634 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32646 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32627 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32637 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32636 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32637 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32630 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32636 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32633 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron