Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38581 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38541 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38509 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38505 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38444 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38472 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38463 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38459 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38303 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38208 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38294 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38280 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38210 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38273 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38265 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38196 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38203 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38202 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38195 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38190 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38186 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38031 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38029 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38006 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38006 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38002 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38001 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38007 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38008 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38005 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38004 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37711 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37721 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37704 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37708 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37706 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37704 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34849 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34841 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34823 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34845 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34834 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34839 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34845 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34380 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34378 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34382 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34368 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34373 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34377 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34369 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34384 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34385 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34374 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33553 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33561 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33555 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33551 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33543 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33552 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33546 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33549 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33544 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33317 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33307 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33308 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33317 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33310 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33314 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33125 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33120 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33118 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33117 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33114 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33130 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33120 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32806 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32804 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32812 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32798 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32804 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32811 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32812 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32792 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32805 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32802 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32810 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32624 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32626 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32638 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32619 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32629 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32628 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32629 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32622 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32628 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32625 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster