Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38587 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38547 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38515 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38511 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38450 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38478 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38469 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38465 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38309 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38214 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38300 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38286 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38216 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38279 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38271 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38202 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38209 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38208 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38201 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38196 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38192 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38037 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38035 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38012 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38012 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38008 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38007 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38013 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38014 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38011 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38010 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37717 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37727 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37710 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37714 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37712 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37710 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34855 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34847 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34829 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34851 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34840 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34845 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34851 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34386 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34384 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34388 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34374 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34379 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34383 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34375 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34390 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34391 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34380 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33559 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33567 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33561 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33557 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33549 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33558 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33552 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33555 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33550 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33323 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33313 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33314 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33323 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33316 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33320 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33131 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33126 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33124 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33123 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33120 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33136 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33126 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32812 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32810 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32818 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32804 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32810 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32817 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32818 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32798 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32811 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32808 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32816 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32630 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32632 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32644 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32625 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32635 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32634 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32635 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32628 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32634 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32631 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron