Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38583 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38543 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38511 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38507 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38446 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38474 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38465 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38461 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38305 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38210 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38296 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38282 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38212 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38275 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38267 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38198 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38205 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38204 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38197 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38192 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38188 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38033 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38031 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38008 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38008 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38004 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38003 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38009 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38010 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38007 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38006 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37713 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37723 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37706 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37710 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37708 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37706 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34851 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34843 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34825 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34847 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34836 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34841 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34847 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34382 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34380 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34384 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34370 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34375 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34379 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34371 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34386 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34387 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34376 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33555 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33563 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33557 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33553 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33545 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33554 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33548 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33551 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33546 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33319 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33309 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33310 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33319 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33312 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33316 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33127 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33122 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33120 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33119 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33116 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33132 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33122 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32808 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32806 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32814 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32800 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32806 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32813 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32814 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32794 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32807 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32804 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32812 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32626 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32628 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32640 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32621 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32631 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32630 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32631 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32624 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32630 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32627 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster