Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38600 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38560 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38528 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38524 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38463 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38491 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38482 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38478 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38322 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38227 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38313 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38299 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38229 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38292 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38284 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38215 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38222 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38221 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38214 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38209 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38205 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38050 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38048 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38025 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38025 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38021 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38020 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38026 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38027 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38024 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38023 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37730 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37740 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37723 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37727 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37725 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37723 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34868 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34860 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34842 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34864 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34853 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34858 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34864 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34399 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34397 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34401 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34387 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34392 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34396 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34388 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34403 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34404 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34393 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33572 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33580 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33574 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33570 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33562 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33571 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33565 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33568 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33563 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33336 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33326 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33327 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33336 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33329 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33333 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33144 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33139 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33137 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33136 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33133 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33149 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33139 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32825 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32823 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32831 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32817 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32823 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32830 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32831 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32811 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32824 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32821 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32829 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32643 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32645 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32657 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32638 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32648 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32647 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32648 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32641 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32647 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32644 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster