Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38603 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38563 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38531 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38527 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38466 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38494 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38485 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38481 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38325 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38230 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38316 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38302 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38232 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38295 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38287 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38218 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38225 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38224 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38217 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38212 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38208 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38053 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38051 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38028 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38028 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38024 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38023 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38029 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38030 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38027 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38026 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37733 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37743 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37726 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37730 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37728 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37726 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34871 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34863 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34845 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34867 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34856 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34861 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34867 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34402 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34400 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34404 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34390 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34395 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34399 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34391 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34406 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34407 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34396 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33575 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33583 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33577 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33573 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33565 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33574 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33568 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33571 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33566 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33339 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33329 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33330 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33339 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33332 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33336 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33147 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33142 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33140 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33139 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33136 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33152 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33142 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32828 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32826 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32834 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32820 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32826 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32833 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32834 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32814 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32827 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32824 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32832 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32646 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32648 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32660 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32641 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32651 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32650 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32651 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32644 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32650 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32647 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst