Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38602 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38562 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38530 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38526 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38465 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38493 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38484 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38480 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38324 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38229 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38315 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38301 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38231 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38294 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38286 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38217 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38224 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38223 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38216 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38211 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38207 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38052 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38050 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38027 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38027 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38023 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38022 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38028 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38029 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38026 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38025 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37732 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37742 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37725 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37729 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37727 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37725 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34870 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34862 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34844 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34866 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34855 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34860 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34866 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34401 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34399 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34403 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34389 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34394 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34398 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34390 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34405 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34406 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34395 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33574 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33582 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33576 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33572 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33564 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33573 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33567 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33570 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33565 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33338 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33328 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33329 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33338 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33331 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33335 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33146 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33141 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33139 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33138 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33135 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33151 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33141 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32827 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32825 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32833 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32819 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32825 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32832 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32833 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32813 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32826 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32823 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32831 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32645 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32647 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32659 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32640 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32650 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32649 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32650 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32643 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32649 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32646 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst