Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38596 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38556 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38524 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38520 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38459 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38487 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38478 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38474 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38318 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38223 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38309 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38295 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38225 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38288 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38280 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38211 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38218 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38217 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38210 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38205 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38201 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38046 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38044 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38021 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38021 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38017 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38016 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38022 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38023 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38020 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38019 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37726 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37736 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37719 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37723 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37721 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37719 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34864 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34856 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34838 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34860 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34849 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34854 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34860 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34395 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34393 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34397 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34383 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34388 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34392 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34384 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34399 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34400 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34389 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33568 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33576 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33570 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33566 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33558 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33567 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33561 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33564 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33559 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33332 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33322 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33323 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33332 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33325 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33329 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33140 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33135 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33133 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33132 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33129 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33145 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33135 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32821 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32819 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32827 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32813 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32819 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32826 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32827 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32807 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32820 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32817 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32825 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32639 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32641 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32653 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32634 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32644 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32643 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32644 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32637 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32643 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32640 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster