Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38604 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38564 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38532 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38528 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38467 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38495 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38486 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38482 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38326 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38231 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38317 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38303 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38233 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38296 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38288 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38219 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38226 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38225 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38218 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38213 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38209 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38054 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38052 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38029 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38029 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38025 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38024 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38030 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38031 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38028 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38027 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37734 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37744 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37727 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37731 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37729 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37727 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34872 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34864 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34846 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34868 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34857 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34862 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34868 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34403 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34401 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34405 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34391 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34396 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34400 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34392 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34407 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34408 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34397 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33576 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33584 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33578 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33574 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33566 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33575 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33569 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33572 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33567 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33340 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33330 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33331 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33340 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33333 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33337 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33148 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33143 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33141 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33140 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33137 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33153 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33143 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32829 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32827 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32835 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32821 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32827 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32834 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32835 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32815 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32828 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32825 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32833 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32647 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32649 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32661 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32642 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32652 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32651 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32652 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32645 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32651 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32648 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst