Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38588 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38548 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38516 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38512 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38451 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38479 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38470 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38466 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38310 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38215 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38301 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38287 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38217 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38280 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38272 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38203 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38210 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38209 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38202 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38197 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38193 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38038 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38036 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38013 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38013 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38009 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38008 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38014 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38015 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38012 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38011 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37718 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37728 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37711 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37715 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37713 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37711 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34856 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34848 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34830 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34852 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34841 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34846 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34852 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34387 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34385 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34389 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34375 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34380 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34384 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34376 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34391 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34392 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34381 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33560 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33568 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33562 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33558 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33550 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33559 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33553 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33556 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33551 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33324 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33314 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33315 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33324 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33317 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33321 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33132 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33127 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33125 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33124 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33121 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33137 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33127 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32813 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32811 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32819 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32805 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32811 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32818 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32819 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32799 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32812 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32809 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32817 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32631 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32633 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32645 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32626 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32636 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32635 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32636 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32629 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32635 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32632 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron