Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38598 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38558 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38526 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38522 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38461 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38489 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38480 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38476 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38320 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38225 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38311 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38297 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38227 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38290 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38282 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38213 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38220 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38219 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38212 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38207 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38203 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38048 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38046 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38023 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38023 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38019 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38018 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38024 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38025 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38022 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38021 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37728 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37738 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37721 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37725 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37723 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37721 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34866 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34858 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34840 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34862 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34851 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34856 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34862 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34397 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34395 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34399 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34385 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34390 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34394 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34386 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34401 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34402 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34391 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33570 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33578 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33572 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33568 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33560 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33569 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33563 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33566 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33561 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33334 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33324 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33325 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33334 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33327 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33331 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33142 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33137 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33135 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33134 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33131 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33147 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33137 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32823 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32821 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32829 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32815 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32821 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32828 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32829 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32809 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32822 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32819 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32827 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32641 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32643 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32655 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32636 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32646 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32645 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32646 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32639 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32645 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32642 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst