HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57752 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57309 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57311 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57331 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56957 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56936 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56956 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56927 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56933 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56921 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56922 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56334 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56326 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56306 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56340 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56332 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56341 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56296 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56332 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56326 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56321 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56325 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56316 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56325 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56319 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56307 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56310 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56156 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56146 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56148 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56157 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56173 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56155 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56151 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56151 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55834 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55833 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55835 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55841 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55850 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55852 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55837 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55841 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55838 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55831 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55831 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55265 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55255 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55260 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55252 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55255 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55266 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55192 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55209 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55252 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55239 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55237 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55246 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55249 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54912 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54930 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54916 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54926 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54912 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54905 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54913 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54743 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54691 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54723 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54719 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54738 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54725 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54720 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54733 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54722 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54720 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54724 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54721 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53234 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53232 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53231 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53239 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53228 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53234 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53228 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53230 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53234 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53227 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53195 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53224 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53227 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53222 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53202 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53184 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53198 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53189 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53207 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53196 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53192 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53189 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53188 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53192 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53202 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53195 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53194 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53189 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53185 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst