HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57746 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57303 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57305 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57325 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56951 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56930 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56950 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56921 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56927 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56915 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56916 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56328 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56320 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56300 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56334 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56326 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56335 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56290 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56326 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56320 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56315 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56319 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56310 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56319 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56313 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56301 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56304 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56150 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56140 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56142 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56151 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56167 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56149 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56145 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56145 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55828 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55827 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55829 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55835 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55844 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55846 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55831 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55835 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55832 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55825 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55825 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55259 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55249 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55254 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55246 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55249 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55260 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55186 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55203 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55246 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55233 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55231 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55240 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55243 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54906 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54924 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54910 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54920 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54906 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54899 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54907 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54737 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54685 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54717 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54713 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54732 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54719 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54714 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54727 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54716 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54714 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54718 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54715 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53228 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53226 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53225 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53233 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53222 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53228 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53222 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53224 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53228 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53221 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53189 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53218 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53221 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53216 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53196 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53178 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53192 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53183 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53201 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53190 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53186 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53183 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53182 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53186 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53196 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53189 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53188 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53183 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53179 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster