HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57743 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57300 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57302 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57322 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56948 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56927 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56947 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56918 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56924 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56912 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56913 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56325 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56317 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56297 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56331 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56323 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56332 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56287 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56323 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56317 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56312 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56316 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56307 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56316 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56310 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56298 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56301 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56147 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56137 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56139 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56148 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56164 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56146 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56142 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56142 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55825 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55824 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55826 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55832 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55841 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55843 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55828 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55832 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55829 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55822 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55822 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55256 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55246 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55251 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55243 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55246 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55257 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55183 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55200 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55243 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55230 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55228 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55237 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55240 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54903 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54921 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54907 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54917 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54903 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54896 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54904 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54734 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54682 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54714 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54710 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54729 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54716 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54711 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54724 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54713 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54711 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54715 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54712 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53225 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53223 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53222 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53230 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53219 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53225 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53219 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53221 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53225 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53218 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53186 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53215 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53218 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53213 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53193 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53175 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53189 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53180 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53198 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53187 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53183 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53180 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53179 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53183 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53193 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53186 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53185 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53180 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53176 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster