HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57735 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57292 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57294 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57314 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56940 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56919 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56939 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56910 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56916 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56904 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56905 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56317 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56309 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56289 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56323 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56315 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56324 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56279 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56315 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56309 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56304 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56308 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56299 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56308 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56302 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56290 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56293 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56139 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56129 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56131 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56140 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56156 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56138 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56134 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56134 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55817 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55816 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55818 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55824 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55833 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55835 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55820 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55824 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55821 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55814 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55814 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55248 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55238 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55243 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55235 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55238 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55249 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55175 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55192 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55235 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55222 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55220 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55229 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55232 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54895 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54913 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54899 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54909 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54895 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54888 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54896 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54726 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54674 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54706 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54702 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54721 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54708 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54703 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54716 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54705 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54703 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54707 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54704 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53217 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53215 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53214 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53222 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53211 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53217 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53211 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53213 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53217 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53210 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53178 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53207 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53210 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53205 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53185 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53167 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53181 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53172 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53190 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53179 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53175 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53172 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53171 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53175 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53185 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53178 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53177 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53172 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53168 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron