HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57730 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57287 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57289 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57309 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56935 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56914 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56934 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56905 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56911 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56899 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56900 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56312 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56304 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56284 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56318 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56310 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56319 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56274 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56310 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56304 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56299 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56303 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56294 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56303 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56297 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56285 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56288 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56134 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56124 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56126 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56135 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56151 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56133 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56129 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56129 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55812 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55811 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55813 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55819 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55828 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55830 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55815 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55819 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55816 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55809 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55809 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55243 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55233 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55238 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55230 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55233 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55244 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55170 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55187 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55230 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55217 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55215 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55224 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55227 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54890 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54908 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54894 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54904 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54890 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54883 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54891 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54721 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54669 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54701 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54697 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54716 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54703 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54698 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54711 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54700 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54698 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54702 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54699 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53212 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53210 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53209 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53217 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53206 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53212 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53206 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53208 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53212 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53205 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53173 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53202 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53205 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53200 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53180 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53162 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53176 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53167 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53185 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53174 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53170 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53167 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53166 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53170 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53180 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53173 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53172 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53167 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53163 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster