HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57731 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57288 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57290 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57310 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56936 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56915 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56935 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56906 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56912 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56900 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56901 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56313 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56305 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56285 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56319 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56311 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56320 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56275 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56311 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56305 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56300 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56304 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56295 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56304 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56298 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56286 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56289 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56135 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56125 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56127 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56136 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56152 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56134 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56130 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56130 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55813 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55812 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55814 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55820 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55829 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55831 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55816 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55820 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55817 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55810 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55810 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55244 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55234 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55239 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55231 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55234 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55245 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55171 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55188 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55231 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55218 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55216 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55225 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55228 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54891 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54909 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54895 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54905 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54891 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54884 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54892 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54722 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54670 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54702 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54698 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54717 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54704 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54699 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54712 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54701 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54699 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54703 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54700 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53213 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53211 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53210 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53218 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53207 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53213 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53207 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53209 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53213 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53206 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53174 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53203 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53206 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53201 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53181 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53163 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53177 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53168 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53186 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53175 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53171 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53168 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53167 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53171 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53181 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53174 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53173 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53168 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53164 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster