HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57755 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57312 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57314 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57334 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56960 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56939 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56959 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56930 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56936 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56924 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56925 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56337 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56329 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56309 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56343 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56335 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56344 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56299 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56335 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56329 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56324 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56328 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56319 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56328 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56322 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56310 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56313 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56159 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56149 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56151 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56160 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56176 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56158 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56154 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56154 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55837 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55836 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55838 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55844 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55853 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55855 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55840 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55844 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55841 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55834 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55834 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55268 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55258 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55263 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55255 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55258 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55269 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55195 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55212 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55255 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55242 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55240 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55249 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55252 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54915 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54933 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54919 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54929 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54915 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54908 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54916 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54746 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54694 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54726 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54722 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54741 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54728 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54723 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54736 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54725 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54723 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54727 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54724 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53237 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53235 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53234 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53242 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53231 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53237 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53231 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53233 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53237 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53230 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53198 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53227 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53230 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53225 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53205 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53187 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53201 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53192 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53210 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53199 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53195 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53192 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53191 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53195 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53205 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53198 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53197 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53192 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53188 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst