HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57751 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57308 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57310 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57330 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56956 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56935 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56955 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56926 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56932 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56920 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56921 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56333 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56325 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56305 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56339 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56331 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56340 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56295 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56331 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56325 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56320 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56324 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56315 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56324 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56318 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56306 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56309 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56155 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56145 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56147 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56156 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56172 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56154 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56150 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56150 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55833 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55832 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55834 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55840 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55849 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55851 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55836 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55840 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55837 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55830 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55830 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55264 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55254 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55259 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55251 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55254 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55265 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55191 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55208 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55251 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55238 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55236 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55245 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55248 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54911 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54929 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54915 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54925 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54911 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54904 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54912 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54742 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54690 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54722 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54718 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54737 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54724 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54719 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54732 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54721 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54719 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54723 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54720 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53233 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53231 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53230 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53238 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53227 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53233 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53227 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53229 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53233 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53226 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53194 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53223 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53226 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53221 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53201 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53183 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53197 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53188 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53206 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53195 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53191 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53188 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53187 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53191 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53201 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53194 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53193 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53188 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53184 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst