HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57734 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57291 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57293 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57313 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56939 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56918 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56938 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56909 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56915 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56903 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56904 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56316 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56308 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56288 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56322 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56314 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56323 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56278 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56314 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56308 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56303 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56307 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56298 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56307 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56301 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56289 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56292 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56138 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56128 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56130 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56139 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56155 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56137 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56133 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56133 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55816 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55815 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55817 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55823 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55832 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55834 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55819 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55823 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55820 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55813 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55813 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55247 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55237 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55242 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55234 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55237 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55248 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55174 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55191 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55234 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55221 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55219 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55228 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55231 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54894 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54912 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54898 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54908 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54894 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54887 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54895 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54725 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54673 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54705 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54701 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54720 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54707 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54702 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54715 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54704 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54702 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54706 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54703 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53216 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53214 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53213 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53221 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53210 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53216 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53210 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53212 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53216 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53209 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53177 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53206 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53209 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53204 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53184 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53166 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53180 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53171 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53189 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53178 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53174 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53171 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53170 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53174 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53184 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53177 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53176 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53171 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53167 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron