HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57753 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57310 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57312 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57332 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56958 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56937 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56957 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56928 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56934 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56922 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56923 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56335 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56327 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56307 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56341 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56333 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56342 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56297 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56333 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56327 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56322 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56326 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56317 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56326 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56320 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56308 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56311 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56157 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56147 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56149 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56158 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56174 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56156 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56152 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56152 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55835 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55834 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55836 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55842 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55851 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55853 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55838 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55842 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55839 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55832 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55832 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55266 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55256 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55261 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55253 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55256 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55267 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55193 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55210 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55253 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55240 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55238 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55247 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55250 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54913 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54931 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54917 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54927 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54913 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54906 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54914 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54744 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54692 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54724 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54720 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54739 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54726 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54721 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54734 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54723 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54721 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54725 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54722 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53235 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53233 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53232 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53240 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53229 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53235 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53229 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53231 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53235 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53228 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53196 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53225 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53228 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53223 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53203 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53185 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53199 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53190 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53208 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53197 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53193 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53190 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53189 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53193 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53203 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53196 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53195 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53190 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53186 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster