HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57744 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57301 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57303 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57323 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56949 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56928 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56948 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56919 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56925 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56913 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56914 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56326 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56318 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56298 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56332 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56324 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56333 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56288 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56324 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56318 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56313 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56317 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56308 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56317 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56311 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56299 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56302 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56148 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56138 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56140 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56149 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56165 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56147 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56143 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56143 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55826 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55825 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55827 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55833 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55842 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55844 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55829 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55833 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55830 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55823 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55823 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55257 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55247 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55252 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55244 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55247 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55258 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55184 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55201 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55244 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55231 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55229 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55238 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55241 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54904 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54922 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54908 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54918 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54904 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54897 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54905 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54735 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54683 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54715 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54711 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54730 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54717 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54712 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54725 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54714 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54712 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54716 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54713 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53226 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53224 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53223 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53231 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53220 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53226 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53220 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53222 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53226 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53219 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53187 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53216 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53219 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53214 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53194 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53176 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53190 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53181 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53199 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53188 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53184 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53181 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53180 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53184 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53194 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53187 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53186 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53181 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53177 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster