HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57750 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57307 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57309 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57329 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56955 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56934 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56954 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56925 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56931 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56919 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56920 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56332 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56324 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56304 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56338 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56330 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56339 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56294 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56330 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56324 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56319 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56323 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56314 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56323 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56317 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56305 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56308 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56154 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56144 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56146 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56155 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56171 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56153 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56149 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56149 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55832 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55831 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55833 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55839 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55848 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55850 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55835 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55839 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55836 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55829 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55829 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55263 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55253 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55258 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55250 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55253 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55264 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55190 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55207 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55250 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55237 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55235 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55244 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55247 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54910 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54928 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54914 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54924 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54910 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54903 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54911 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54741 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54689 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54721 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54717 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54736 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54723 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54718 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54731 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54720 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54718 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54722 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54719 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53232 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53230 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53229 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53237 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53226 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53232 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53226 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53228 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53232 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53225 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53193 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53222 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53225 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53220 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53200 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53182 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53196 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53187 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53205 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53194 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53190 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53187 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53186 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53190 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53200 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53193 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53192 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53187 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53183 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst