HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57749 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57306 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57308 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57328 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56954 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56933 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56953 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56924 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56930 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56918 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56919 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56331 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56323 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56303 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56337 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56329 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56338 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56293 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56329 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56323 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56318 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56322 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56313 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56322 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56316 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56304 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56307 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56153 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56143 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56145 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56154 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56170 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56152 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56148 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56148 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55831 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55830 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55832 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55838 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55847 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55849 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55834 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55838 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55835 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55828 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55828 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55262 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55252 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55257 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55249 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55252 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55263 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55189 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55206 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55249 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55236 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55234 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55243 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55246 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54909 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54927 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54913 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54923 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54909 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54902 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54910 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54740 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54688 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54720 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54716 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54735 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54722 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54717 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54730 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54719 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54717 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54721 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54718 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53231 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53229 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53228 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53236 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53225 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53231 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53225 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53227 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53231 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53224 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53192 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53221 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53224 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53219 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53199 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53181 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53195 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53186 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53204 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53193 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53189 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53186 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53185 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53189 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53199 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53192 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53191 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53186 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53182 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst