HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57737 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57294 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57296 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57316 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56942 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56921 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56941 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56912 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56918 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56906 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56907 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56319 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56311 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56291 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56325 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56317 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56326 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56281 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56317 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56311 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56306 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56310 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56301 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56310 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56304 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56292 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56295 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56141 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56131 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56133 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56142 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56158 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56140 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56136 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56136 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55819 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55818 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55820 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55826 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55835 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55837 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55822 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55826 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55823 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55816 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55816 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55250 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55240 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55245 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55237 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55240 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55251 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55177 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55194 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55237 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55224 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55222 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55231 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55234 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54897 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54915 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54901 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54911 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54897 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54890 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54898 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54728 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54676 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54708 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54704 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54723 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54710 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54705 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54718 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54707 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54705 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54709 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54706 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53219 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53217 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53216 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53224 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53213 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53219 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53213 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53215 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53219 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53212 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53180 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53209 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53212 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53207 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53187 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53169 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53183 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53174 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53192 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53181 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53177 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53174 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53173 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53177 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53187 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53180 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53179 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53174 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53170 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron