HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57738 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57295 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57297 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57317 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56943 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56922 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56942 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56913 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56919 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56907 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56908 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56320 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56312 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56292 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56326 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56318 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56327 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56282 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56318 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56312 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56307 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56311 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56302 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56311 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56305 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56293 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56296 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56142 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56132 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56134 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56143 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56159 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56141 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56137 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56137 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55820 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55819 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55821 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55827 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55836 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55838 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55823 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55827 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55824 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55817 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55817 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55251 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55241 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55246 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55238 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55241 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55252 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55178 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55195 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55238 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55225 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55223 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55232 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55235 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54898 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54916 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54902 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54912 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54898 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54891 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54899 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54729 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54677 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54709 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54705 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54724 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54711 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54706 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54719 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54708 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54706 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54710 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54707 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53220 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53218 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53217 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53225 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53214 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53220 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53214 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53216 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53220 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53213 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53181 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53210 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53213 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53208 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53188 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53170 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53184 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53175 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53193 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53182 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53178 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53175 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53174 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53178 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53188 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53181 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53180 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53175 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53171 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster