HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57748 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57305 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57307 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57327 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56953 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56932 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56952 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56923 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56929 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56917 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56918 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56330 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56322 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56302 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56336 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56328 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56337 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56292 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56328 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56322 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56317 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56321 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56312 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56321 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56315 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56303 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56306 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56152 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56142 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56144 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56153 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56169 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56151 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56147 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56147 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55830 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55829 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55831 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55837 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55846 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55848 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55833 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55837 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55834 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55827 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55827 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55261 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55251 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55256 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55248 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55251 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55262 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55188 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55205 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55248 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55235 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55233 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55242 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55245 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54908 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54926 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54912 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54922 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54908 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54901 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54909 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54739 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54687 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54719 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54715 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54734 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54721 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54716 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54729 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54718 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54716 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54720 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54717 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53230 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53228 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53227 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53235 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53224 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53230 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53224 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53226 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53230 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53223 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53191 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53220 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53223 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53218 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53198 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53180 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53194 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53185 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53203 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53192 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53188 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53185 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53184 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53188 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53198 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53191 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53190 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53185 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53181 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst