HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57736 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57293 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57295 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57315 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56941 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56920 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56940 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56911 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56917 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56905 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56906 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56318 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56310 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56290 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56324 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56316 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56325 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56280 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56316 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56310 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56305 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56309 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56300 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56309 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56303 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56291 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56294 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56140 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56130 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56132 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56141 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56157 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56139 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56135 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56135 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55818 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55817 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55819 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55825 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55834 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55836 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55821 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55825 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55822 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55815 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55815 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55249 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55239 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55244 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55236 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55239 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55250 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55176 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55193 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55236 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55223 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55221 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55230 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55233 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54896 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54914 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54900 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54910 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54896 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54889 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54897 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54727 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54675 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54707 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54703 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54722 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54709 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54704 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54717 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54706 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54704 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54708 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54705 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53218 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53216 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53215 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53223 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53212 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53218 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53212 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53214 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53218 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53211 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53179 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53208 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53211 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53206 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53186 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53168 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53182 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53173 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53191 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53180 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53176 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53173 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53172 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53176 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53186 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53179 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53178 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53173 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53169 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron