Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38579 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38539 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38507 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38503 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38442 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38470 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38461 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38457 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38301 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38206 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38292 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38278 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38208 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38271 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38263 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38194 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38201 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38200 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38193 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38188 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38184 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38029 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38027 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38004 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38004 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38000 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 37999 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38005 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38006 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38003 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38002 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37709 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37719 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37702 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37706 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37704 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37702 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34847 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34839 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34821 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34843 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34832 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34837 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34843 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34378 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34376 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34380 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34366 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34371 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34375 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34367 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34382 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34383 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34372 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33551 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33559 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33553 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33549 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33541 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33550 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33544 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33547 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33542 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33315 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33305 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33306 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33315 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33308 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33312 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33123 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33118 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33116 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33115 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33112 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33128 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33118 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32804 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32802 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32810 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32796 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32802 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32809 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32810 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32790 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32803 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32800 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32808 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32622 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32624 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32636 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32617 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32627 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32626 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32627 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32620 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32626 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32623 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron