Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 jan 2022, 19:19

snart dags, hoppas jag. vi börjar med LMP (slot.it,NSR,Avant slot) på tisdag den 11:e januari, därefter slot.it GT1 så får vi se vad det blir senare :thumb: samma tid och plats som senast :D
välkomna :whiteflag: :blueflag: :redflag: :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 jan 2022, 00:01

så är vi igång med LMP klassen :thumb: :w00t: 8-o 8-) B-|
1.jpg
1.jpg (236.6 KB) Visad 38580 gånger
2.jpg
2.jpg (205.72 KB) Visad 38540 gånger
3.jpg
3.jpg (184.66 KB) Visad 38508 gånger
4.jpg
4.jpg (148.07 KB) Visad 38504 gånger
5.jpg
5.jpg (184.7 KB) Visad 38443 gånger
6.jpg
6.jpg (190.95 KB) Visad 38471 gånger
7.jpg
7.jpg (173.15 KB) Visad 38462 gånger
8.jpg
8.jpg (162.14 KB) Visad 38458 gånger

nu blir det 24-timmars i Danmark i helgen innan det är dags för runda två med LMP :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2022, 12:56

tyvärr inte några "actionbilder" på grund av för lite "påsättare" :-P
1.jpg
1.jpg (272.15 KB) Visad 38302 gånger
2.jpg
2.jpg (183.88 KB) Visad 38207 gånger
3.jpg
3.jpg (183.43 KB) Visad 38293 gånger
4.jpg
4.jpg (173.79 KB) Visad 38279 gånger
5.jpg
5.jpg (159.14 KB) Visad 38209 gånger
6.jpg
6.jpg (161.56 KB) Visad 38272 gånger
7.jpg
7.jpg (147.79 KB) Visad 38264 gånger

ses på tisdag, förhoppnings vis på halkfri :redyellow: bana
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 jan 2022, 22:48

så här mycket action blev det denna vecka :-P :w00t:
1.jpg
1.jpg (189.56 KB) Visad 38195 gånger
2.jpg
2.jpg (260.65 KB) Visad 38202 gånger
3.jpg
3.jpg (172.99 KB) Visad 38201 gånger
4.jpg
4.jpg (166.45 KB) Visad 38194 gånger
5.jpg
5.jpg (167.93 KB) Visad 38189 gånger
6.jpg
6.jpg (160.27 KB) Visad 38185 gånger

hoppas vi ses nästa vecka %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2022, 20:24

så har vi lyckats klara av fyra omgångar med LMP B-| :w00t: nästa vecka blir det slot.it GT1 (finns kanske andra fabrikanter????)
1.jpg
1.jpg (256.18 KB) Visad 38030 gånger
2.jpg
2.jpg (162.6 KB) Visad 38028 gånger
3.jpg
3.jpg (174.48 KB) Visad 38005 gånger
4.jpg
4.jpg (191.27 KB) Visad 38005 gånger
5.jpg
5.jpg (179.96 KB) Visad 38001 gånger
6.jpg
6.jpg (168.8 KB) Visad 38000 gånger
7.jpg
7.jpg (167.18 KB) Visad 38006 gånger
8.jpg
8.jpg (171.45 KB) Visad 38007 gånger
9.jpg
9.jpg (142.05 KB) Visad 38004 gånger
10.jpg
10.jpg (146.45 KB) Visad 38003 gånger

vill tacka och gratulera alla inblandade :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 12 feb 2022, 12:21

nu är vi på med slot.it GT1(även GT3)
1.jpg
1.jpg (205.75 KB) Visad 37710 gånger
2.jpg
2.jpg (210.41 KB) Visad 37720 gånger
3.jpg
3.jpg (170.74 KB) Visad 37703 gånger
4.jpg
4.jpg (165.37 KB) Visad 37707 gånger
5.jpg
5.jpg (217.16 KB) Visad 37705 gånger
6.jpg
6.jpg (169.26 KB) Visad 37703 gånger

nu i helgen blir det körning med Formel 1 hos Polly :thumb:
ses när vi ses :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 feb 2022, 19:44

nu har vi kommit halvvägs med slot.it GT1. Nästa omgång blir det sideways Grupp5 och därefter Scalextric STCC/BTCC :thumb:
1.jpg
1.jpg (260.05 KB) Visad 34848 gånger
2.jpg
2.jpg (203.95 KB) Visad 34840 gånger
3.jpg
3.jpg (213.78 KB) Visad 34822 gånger
4.jpg
4.jpg (167.33 KB) Visad 34844 gånger
5.jpg
5.jpg (170.64 KB) Visad 34833 gånger
6.jpg
6.jpg (162.07 KB) Visad 34838 gånger
7.jpg
7.jpg (145.38 KB) Visad 34844 gånger

ses på tisdag :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 feb 2022, 11:45

ännu en runda avklarad med GT1, det känns som ni får klara er utan mig måndag och tisdag, det står 11 under näsan :w00t: 8-o vi får se :thumb:
1.jpg
1.jpg (253.3 KB) Visad 34379 gånger
2.jpg
2.jpg (240.25 KB) Visad 34377 gånger
3.jpg
3.jpg (172.83 KB) Visad 34381 gånger
4.jpg
4.jpg (161.6 KB) Visad 34367 gånger
5.jpg
5.jpg (178.39 KB) Visad 34372 gånger
6.jpg
6.jpg (159.81 KB) Visad 34376 gånger
7.jpg
7.jpg (167.21 KB) Visad 34368 gånger
8.jpg
8.jpg (187.83 KB) Visad 34383 gånger
9.jpg
9.jpg (155.3 KB) Visad 34384 gånger
10.jpg
10.jpg (160.66 KB) Visad 34373 gånger

får se hur det blir :oh_my:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 28 feb 2022, 13:22

TRÄNING INSTÄLLD IDAG 28/2
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 mar 2022, 11:36

DAGENS RACE INSTÄLLT
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 mar 2022, 20:16

då har vi kört omgång fyra med GT1. Nästa vecka blir det Sideways grupp 5
1.jpg
1.jpg (264.34 KB) Visad 33552 gånger
2.jpg
2.jpg (138.87 KB) Visad 33560 gånger
3.jpg
3.jpg (158.19 KB) Visad 33554 gånger
4.jpg
4.jpg (186.58 KB) Visad 33550 gånger
5.jpg
5.jpg (182.11 KB) Visad 33542 gånger
6.jpg
6.jpg (176.4 KB) Visad 33551 gånger
7.jpg
7.jpg (163.54 KB) Visad 33545 gånger
8.jpg
8.jpg (175.4 KB) Visad 33548 gånger
9.jpg
9.jpg (158.29 KB) Visad 33543 gånger

Gratulerar Indianen till segern :klappa: :banana:
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 mar 2022, 19:54

då har vi kommit igång med Sideways Grupp 5. Några bilder och resultat :w00t: :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.13 KB) Visad 33316 gånger
2.jpg
2.jpg (215.9 KB) Visad 33306 gånger
3.jpg
3.jpg (185.95 KB) Visad 33307 gånger
4.jpg
4.jpg (160.16 KB) Visad 33316 gånger
5.jpg
5.jpg (147.5 KB) Visad 33309 gånger
6.jpg
6.jpg (168.68 KB) Visad 33313 gånger

ses igen på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 mar 2022, 08:48

en liten uppdatering från Gr.5 racet
1.jpg
1.jpg (265.25 KB) Visad 33124 gånger
2.jpg
2.jpg (168.13 KB) Visad 33119 gånger
3.jpg
3.jpg (168.91 KB) Visad 33117 gånger
4.jpg
4.jpg (195.15 KB) Visad 33116 gånger
5.jpg
5.jpg (181.5 KB) Visad 33113 gånger
6.jpg
6.jpg (155.81 KB) Visad 33129 gånger
7.jpg
7.jpg (164.65 KB) Visad 33119 gånger

nu åker vi till Stockholm och provar på lite 1:24 och på Söndag blir det Eslöv. B-| :Oops: Puuuhhh :thumb:
ses på Tisdag i Helsingborg :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2022, 13:43

race 3 avklarad med Gr5
1.jpg
1.jpg (278.01 KB) Visad 32805 gånger
2.jpg
2.jpg (227.56 KB) Visad 32803 gånger
3.jpg
3.jpg (181.15 KB) Visad 32811 gånger
4.jpg
4.jpg (177.16 KB) Visad 32797 gånger
5.jpg
5.jpg (167.65 KB) Visad 32803 gånger
6.jpg
6.jpg (202.34 KB) Visad 32810 gånger
7.jpg
7.jpg (177.43 KB) Visad 32811 gånger
8.jpg
8.jpg (152.53 KB) Visad 32791 gånger
9.jpg
9.jpg (183.37 KB) Visad 32804 gånger
10.jpg
10.jpg (165.48 KB) Visad 32801 gånger
11.jpg
11.jpg (168.64 KB) Visad 32809 gånger

ses på tisdag eller måndag :-D=
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 apr 2022, 15:33

färdig kört med Sideways Grupp 5 för denna gång :thumb:
1.jpg
1.jpg (259.06 KB) Visad 32623 gånger
2.jpg
2.jpg (226.45 KB) Visad 32625 gånger
3.jpg
flygfoto
3.jpg (205.26 KB) Visad 32637 gånger
4.jpg
4.jpg (168.27 KB) Visad 32618 gånger
5.jpg
VINNARBILEN
5.jpg (192.38 KB) Visad 32628 gånger
6.jpg
6.jpg (183.99 KB) Visad 32627 gånger
7.jpg
7.jpg (180.69 KB) Visad 32628 gånger
8.jpg
8.jpg (177.76 KB) Visad 32621 gånger
9.jpg
delresultat #4
9.jpg (181.76 KB) Visad 32627 gånger
10.jpg
slutresultat
10.jpg (167.99 KB) Visad 32624 gånger

på tisdag blir det Scalextric BTCC :w00t: :D
Grattis Daniel till delsegern :klappa: :Yg:
ses nästa vecka
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst