HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 31 jul 2019, 10:53

Hej alla bilbanevänner, ja även ni andra :thumb: vi kör igång TISDAGEN DEN 27:e augusti med lastbilar därefter blir det Scalextric formel 1(senare modell med FF-motor)omgång tre kör vi slot.it DTM. sista omgången får vi besked på senare :beer:
Hamilton club.JPG
Hamilton club.JPG (63.51 KB) Visad 57729 gånger

"träning" blir det måndagarna den 19:de och den 26:e
<3ligt välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 10 aug 2019, 16:32

Hej,
vi kör igång lite "träning" redan nu på måndag den 12:e från klockan 18:30 :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 27 aug 2019, 10:56

Säsongspremiären närmar sig med stormsteg :D det finns folk från klockan 17:00 (det blir utan mig) :(
Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 aug 2019, 15:27

då har ni/vi kommit igång, tyvärr litet manfall men dom hade nog skoj ändå :thumb: ;-)
1.jpg
1.jpg (97.1 KB) Visad 57286 gånger
2.jpg
2.jpg (93.5 KB) Visad 57288 gånger
3.jpg
3.jpg (162.47 KB) Visad 57308 gånger

bättre lycka nästa gång :-P :drunk:
nu gäller det att ladda för 6-timmars i Klippan på lördag :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 09 sep 2019, 23:38

efter lite "problem" :suspect: med tappade hjulaxlar och hytt så fick vi kört några omgångar :thumb:
1.jpg
1.jpg (214.36 KB) Visad 56934 gånger
2.jpg
2.jpg (209.9 KB) Visad 56913 gånger
3.jpg
3.jpg (172.74 KB) Visad 56933 gånger
4.jpg
4.jpg (160.52 KB) Visad 56904 gånger
5.jpg
5.jpg (167.25 KB) Visad 56910 gånger
6.jpg
6.jpg (164.37 KB) Visad 56898 gånger
7.jpg
7.jpg (136.99 KB) Visad 56899 gånger

ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 15 sep 2019, 22:25

efter ännu en runda med tappad hytt :Oops: :w00t: så har vi följande bilder och resultat :D
1.jpg
1.jpg (222.5 KB) Visad 56311 gånger
2.jpg
2.jpg (212.15 KB) Visad 56303 gånger
3.jpg
3.jpg (186.89 KB) Visad 56283 gånger
4.jpg
4.jpg (156.86 KB) Visad 56317 gånger
5.jpg
5.jpg (164.35 KB) Visad 56309 gånger
6.jpg
6.jpg (187.84 KB) Visad 56318 gånger
7.jpg
7.jpg (184.36 KB) Visad 56273 gånger
8.jpg
8.jpg (179.43 KB) Visad 56309 gånger
9.jpg
9.jpg (159.42 KB) Visad 56303 gånger
10.jpg
10.jpg (156.78 KB) Visad 56298 gånger
11.jpg
11.jpg (178.1 KB) Visad 56302 gånger
12.jpg
12.jpg (169.47 KB) Visad 56293 gånger
13.jpg
13.jpg (169.17 KB) Visad 56302 gånger
14.jpg
14.jpg (171.48 KB) Visad 56296 gånger
15.jpg
15.jpg (161.92 KB) Visad 56284 gånger
16.jpg
16.jpg (151.14 KB) Visad 56287 gånger

vi får hoppas Daniel kan komma loss så vi får en fight om totalsegern
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 sep 2019, 11:26

tyvärr inte många bilder, vi får hålla tillgodo med chaufförerna :-P :thumb:
1.jpg
1.jpg (250.63 KB) Visad 56133 gånger
2.jpg
2.jpg (205.87 KB) Visad 56123 gånger
3.jpg
3.jpg (173.12 KB) Visad 56125 gånger
4.jpg
4.jpg (173.11 KB) Visad 56134 gånger
5.jpg
5.jpg (179.4 KB) Visad 56150 gånger
6.jpg
6.jpg (174.82 KB) Visad 56132 gånger
7.jpg
7.jpg (149.25 KB) Visad 56128 gånger
8.jpg
8.jpg (143.71 KB) Visad 56128 gånger

Grattis Indianen till delsegern :klappa:
nu får man ladda batterierna för formel 1
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 28 sep 2019, 11:53

då var vi igång med lite mindre bilar :-? och någon ännu mindre 8-o
1.jpg
1.jpg (223.22 KB) Visad 55811 gånger
2.jpg
2.jpg (226.44 KB) Visad 55810 gånger
3.jpg
3.jpg (192.18 KB) Visad 55812 gånger
4.jpg
4.jpg (154.19 KB) Visad 55818 gånger
5.jpg
5.jpg (148.03 KB) Visad 55827 gånger
6.jpg
6.jpg (179.27 KB) Visad 55829 gånger
7.jpg
7.jpg (192.82 KB) Visad 55814 gånger
8.jpg
8.jpg (155.1 KB) Visad 55818 gånger
9.jpg
9.jpg (179.24 KB) Visad 55815 gånger
10.jpg
10.jpg (188.4 KB) Visad 55808 gånger
11.jpg
11.jpg (157.59 KB) Visad 55808 gånger

det blir till att prova några andra däck och då jäklar smäller det :D (i staketen)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 05 okt 2019, 13:10

så har vi lyckats genomföra två rundor med formelbilarna :rolleyes:
1.jpg
1.jpg (226.01 KB) Visad 55242 gånger
2.jpg
2.jpg (182.16 KB) Visad 55232 gånger
3.jpg
3.jpg (199.13 KB) Visad 55237 gånger
4.jpg
4.jpg (152.1 KB) Visad 55229 gånger
5.jpg
5.jpg (195.49 KB) Visad 55232 gånger
6.jpg
6.jpg (147.83 KB) Visad 55243 gånger
7.jpg
7.jpg (164.79 KB) Visad 55169 gånger
8.jpg
8.jpg (177.89 KB) Visad 55186 gånger
9.jpg
9.jpg (184.32 KB) Visad 55229 gånger
10.jpg
10.jpg (175.42 KB) Visad 55216 gånger
11.jpg
11.jpg (156.94 KB) Visad 55214 gånger
12.jpg
12.jpg (164.57 KB) Visad 55223 gånger
13.jpg
13.jpg (136.57 KB) Visad 55226 gånger

ses när vi ses :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 12 okt 2019, 11:14

tredje rundan körd :Oops:
1.jpg
1.jpg (216.73 KB) Visad 54889 gånger
2.jpg
2.jpg (171.35 KB) Visad 54907 gånger
3.jpg
3.jpg (167.9 KB) Visad 54893 gånger
4.jpg
4.jpg (171.38 KB) Visad 54903 gånger
5.jpg
5.jpg (170.07 KB) Visad 54889 gånger
6.jpg
6.jpg (180.59 KB) Visad 54882 gånger
7.jpg
7.jpg (159.59 KB) Visad 54890 gånger

en runda till med formel bilarna sedan kör vi LMP (Avant slot) och sista omgången blir slot.its DTM
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 16 okt 2019, 20:24

nu har vi kört sista rundan med formel bilarna :suspect:
1.jpg
1.jpg (214.66 KB) Visad 54720 gånger
2.jpg
2.jpg (196.48 KB) Visad 54668 gånger
3.jpg
3.jpg (204.83 KB) Visad 54700 gånger
4.jpg
4.jpg (191.17 KB) Visad 54696 gånger
5.jpg
5.jpg (163.59 KB) Visad 54715 gånger
6.jpg
6.jpg (161.25 KB) Visad 54702 gånger
7.jpg
7.jpg (141.51 KB) Visad 54697 gånger
8.jpg
8.jpg (172.77 KB) Visad 54710 gånger
9.jpg
9.jpg (173.49 KB) Visad 54699 gånger
10.jpg
10.jpg (165.09 KB) Visad 54697 gånger
11.jpg
11.jpg (162.37 KB) Visad 54701 gånger
12.jpg
12.jpg (154.42 KB) Visad 54698 gånger

Grattis Oskar till ännu en liten delseger :thumb:
nästa vecka kör vi Avant-slot (LMP) innan dess kör vi lite magnetbil i Klippan
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 00:08

på tisdag kör vi avant-slot LMP :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 21 okt 2019, 23:39

LMP Avant-slot imorgon :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 10:56

första rundan körd med Avant-slot LMP
1.jpg
1.jpg (266.12 KB) Visad 53211 gånger
2.jpg
2.jpg (223.53 KB) Visad 53209 gånger
3.jpg
3.jpg (171.58 KB) Visad 53208 gånger
4.jpg
4.jpg (155.97 KB) Visad 53216 gånger
5.jpg
5.jpg (186.53 KB) Visad 53205 gånger
6.jpg
6.jpg (167.7 KB) Visad 53211 gånger
7.jpg
7.jpg (182.46 KB) Visad 53205 gånger
8.jpg
8.jpg (146.91 KB) Visad 53207 gånger
9.jpg
9.jpg (187.99 KB) Visad 53211 gånger
10.jpg
10.jpg (226.06 KB) Visad 53204 gånger
11.jpg
11.jpg (136.43 KB) Visad 53172 gånger
12.jpg
12.jpg (168.76 KB) Visad 53201 gånger
13.jpg
13.jpg (157.81 KB) Visad 53204 gånger
14.jpg
14.jpg (153.13 KB) Visad 53199 gånger

andra rundan kommer strax :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 okt 2019, 14:30

andra rundan LMP
1.jpg
1.jpg (232.73 KB) Visad 53179 gånger
2.jpg
2.jpg (252.85 KB) Visad 53161 gånger
3.jpg
3.jpg (197.7 KB) Visad 53175 gånger
4.jpg
4.jpg (172.54 KB) Visad 53166 gånger
5.jpg
5.jpg (138.9 KB) Visad 53184 gånger
6.jpg
6.jpg (151.62 KB) Visad 53173 gånger
7.jpg
7.jpg (192.98 KB) Visad 53169 gånger
8.jpg
8.jpg (186.86 KB) Visad 53166 gånger
9.jpg
9.jpg (146.12 KB) Visad 53165 gånger
10.jpg
10.jpg (187.2 KB) Visad 53169 gånger
11.jpg
11.jpg (183.67 KB) Visad 53179 gånger
12.jpg
12.jpg (170.75 KB) Visad 53172 gånger
13.jpg
13.jpg (171.69 KB) Visad 53171 gånger
14.jpg
14.jpg (175.93 KB) Visad 53166 gånger
15.jpg
15.jpg (133.9 KB) Visad 53162 gånger

får ni hålla tillgodo med detta tills nästa vecka :-P :thumb:
på söndag blir det lite skruvande inför Tysklands resan :klappa: :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron