Hej go vänner, så var det dags igen för nya tag vi startar med BTCC dom nya modellerna från Scalextric, är det problem med däck och fälgar så får vi byta dom. jag tänkte vi kör andra och fjärde rundan i mörker eftersom dom har lampor Välkomna nu på tisdag från kl. 17:05 /Björn
så var vi färdiga med våra moddade (en del) trans am bilar. Nu blir det Formel ett och det är väl tänkt att vi kan byta fälgar och däck om det behövs. hoppas det blir många olika tillverkare.
1.jpg (235.44 KB) Visad 63557 gånger
2.jpg (201.42 KB) Visad 63518 gånger
3.jpg (169.31 KB) Visad 63500 gånger
4.jpg (203.3 KB) Visad 63462 gånger
5.jpg (157.52 KB) Visad 63499 gånger
6.jpg (141.65 KB) Visad 63525 gånger
7.jpg (125.72 KB) Visad 63506 gånger
8.jpg (176.22 KB) Visad 63340 gånger
9.jpg (174.02 KB) Visad 63377 gånger
10.jpg (159.93 KB) Visad 63387 gånger
11.jpg (144.42 KB) Visad 63349 gånger
ses på tisdag med ett glatt humör och nya insatser Grattis Mats till segern /Björn