Hej go vänner, så var det dags igen för nya tag vi startar med BTCC dom nya modellerna från Scalextric, är det problem med däck och fälgar så får vi byta dom. jag tänkte vi kör andra och fjärde rundan i mörker eftersom dom har lampor Välkomna nu på tisdag från kl. 17:05 /Björn
så var vi färdiga med våra moddade (en del) trans am bilar. Nu blir det Formel ett och det är väl tänkt att vi kan byta fälgar och däck om det behövs. hoppas det blir många olika tillverkare.
1.jpg (235.44 KB) Visad 63568 gånger
2.jpg (201.42 KB) Visad 63529 gånger
3.jpg (169.31 KB) Visad 63511 gånger
4.jpg (203.3 KB) Visad 63473 gånger
5.jpg (157.52 KB) Visad 63510 gånger
6.jpg (141.65 KB) Visad 63536 gånger
7.jpg (125.72 KB) Visad 63517 gånger
8.jpg (176.22 KB) Visad 63351 gånger
9.jpg (174.02 KB) Visad 63388 gånger
10.jpg (159.93 KB) Visad 63398 gånger
11.jpg (144.42 KB) Visad 63360 gånger
ses på tisdag med ett glatt humör och nya insatser Grattis Mats till segern /Björn