Hej go vänner, så var det dags igen för nya tag vi startar med BTCC dom nya modellerna från Scalextric, är det problem med däck och fälgar så får vi byta dom. jag tänkte vi kör andra och fjärde rundan i mörker eftersom dom har lampor Välkomna nu på tisdag från kl. 17:05 /Björn
så var vi färdiga med våra moddade (en del) trans am bilar. Nu blir det Formel ett och det är väl tänkt att vi kan byta fälgar och däck om det behövs. hoppas det blir många olika tillverkare.
1.jpg (235.44 KB) Visad 63560 gånger
2.jpg (201.42 KB) Visad 63521 gånger
3.jpg (169.31 KB) Visad 63503 gånger
4.jpg (203.3 KB) Visad 63465 gånger
5.jpg (157.52 KB) Visad 63502 gånger
6.jpg (141.65 KB) Visad 63528 gånger
7.jpg (125.72 KB) Visad 63509 gånger
8.jpg (176.22 KB) Visad 63343 gånger
9.jpg (174.02 KB) Visad 63380 gånger
10.jpg (159.93 KB) Visad 63390 gånger
11.jpg (144.42 KB) Visad 63352 gånger
ses på tisdag med ett glatt humör och nya insatser Grattis Mats till segern /Björn