Hej go vänner, så var det dags igen för nya tag vi startar med BTCC dom nya modellerna från Scalextric, är det problem med däck och fälgar så får vi byta dom. jag tänkte vi kör andra och fjärde rundan i mörker eftersom dom har lampor Välkomna nu på tisdag från kl. 17:05 /Björn
så var vi färdiga med våra moddade (en del) trans am bilar. Nu blir det Formel ett och det är väl tänkt att vi kan byta fälgar och däck om det behövs. hoppas det blir många olika tillverkare.
1.jpg (235.44 KB) Visad 63562 gånger
2.jpg (201.42 KB) Visad 63523 gånger
3.jpg (169.31 KB) Visad 63505 gånger
4.jpg (203.3 KB) Visad 63467 gånger
5.jpg (157.52 KB) Visad 63504 gånger
6.jpg (141.65 KB) Visad 63530 gånger
7.jpg (125.72 KB) Visad 63511 gånger
8.jpg (176.22 KB) Visad 63345 gånger
9.jpg (174.02 KB) Visad 63382 gånger
10.jpg (159.93 KB) Visad 63392 gånger
11.jpg (144.42 KB) Visad 63354 gånger
ses på tisdag med ett glatt humör och nya insatser Grattis Mats till segern /Björn