Hej go vänner, så var det dags igen för nya tag vi startar med BTCC dom nya modellerna från Scalextric, är det problem med däck och fälgar så får vi byta dom. jag tänkte vi kör andra och fjärde rundan i mörker eftersom dom har lampor Välkomna nu på tisdag från kl. 17:05 /Björn
så var vi färdiga med våra moddade (en del) trans am bilar. Nu blir det Formel ett och det är väl tänkt att vi kan byta fälgar och däck om det behövs. hoppas det blir många olika tillverkare.
1.jpg (235.44 KB) Visad 63567 gånger
2.jpg (201.42 KB) Visad 63528 gånger
3.jpg (169.31 KB) Visad 63510 gånger
4.jpg (203.3 KB) Visad 63472 gånger
5.jpg (157.52 KB) Visad 63509 gånger
6.jpg (141.65 KB) Visad 63535 gånger
7.jpg (125.72 KB) Visad 63516 gånger
8.jpg (176.22 KB) Visad 63350 gånger
9.jpg (174.02 KB) Visad 63387 gånger
10.jpg (159.93 KB) Visad 63397 gånger
11.jpg (144.42 KB) Visad 63359 gånger
ses på tisdag med ett glatt humör och nya insatser Grattis Mats till segern /Björn