Hej go vänner, så var det dags igen för nya tag vi startar med BTCC dom nya modellerna från Scalextric, är det problem med däck och fälgar så får vi byta dom. jag tänkte vi kör andra och fjärde rundan i mörker eftersom dom har lampor Välkomna nu på tisdag från kl. 17:05 /Björn
så var vi färdiga med våra moddade (en del) trans am bilar. Nu blir det Formel ett och det är väl tänkt att vi kan byta fälgar och däck om det behövs. hoppas det blir många olika tillverkare.
1.jpg (235.44 KB) Visad 63566 gånger
2.jpg (201.42 KB) Visad 63527 gånger
3.jpg (169.31 KB) Visad 63509 gånger
4.jpg (203.3 KB) Visad 63471 gånger
5.jpg (157.52 KB) Visad 63508 gånger
6.jpg (141.65 KB) Visad 63534 gånger
7.jpg (125.72 KB) Visad 63515 gånger
8.jpg (176.22 KB) Visad 63349 gånger
9.jpg (174.02 KB) Visad 63386 gånger
10.jpg (159.93 KB) Visad 63396 gånger
11.jpg (144.42 KB) Visad 63358 gånger
ses på tisdag med ett glatt humör och nya insatser Grattis Mats till segern /Björn