Hej go vänner, så var det dags igen för nya tag vi startar med BTCC dom nya modellerna från Scalextric, är det problem med däck och fälgar så får vi byta dom. jag tänkte vi kör andra och fjärde rundan i mörker eftersom dom har lampor Välkomna nu på tisdag från kl. 17:05 /Björn
så var vi färdiga med våra moddade (en del) trans am bilar. Nu blir det Formel ett och det är väl tänkt att vi kan byta fälgar och däck om det behövs. hoppas det blir många olika tillverkare.
1.jpg (235.44 KB) Visad 63571 gånger
2.jpg (201.42 KB) Visad 63532 gånger
3.jpg (169.31 KB) Visad 63514 gånger
4.jpg (203.3 KB) Visad 63476 gånger
5.jpg (157.52 KB) Visad 63513 gånger
6.jpg (141.65 KB) Visad 63539 gånger
7.jpg (125.72 KB) Visad 63520 gånger
8.jpg (176.22 KB) Visad 63354 gånger
9.jpg (174.02 KB) Visad 63391 gånger
10.jpg (159.93 KB) Visad 63401 gånger
11.jpg (144.42 KB) Visad 63363 gånger
ses på tisdag med ett glatt humör och nya insatser Grattis Mats till segern /Björn