Hej go vänner, så var det dags igen för nya tag vi startar med BTCC dom nya modellerna från Scalextric, är det problem med däck och fälgar så får vi byta dom. jag tänkte vi kör andra och fjärde rundan i mörker eftersom dom har lampor Välkomna nu på tisdag från kl. 17:05 /Björn
så var vi färdiga med våra moddade (en del) trans am bilar. Nu blir det Formel ett och det är väl tänkt att vi kan byta fälgar och däck om det behövs. hoppas det blir många olika tillverkare.
1.jpg (235.44 KB) Visad 63577 gånger
2.jpg (201.42 KB) Visad 63538 gånger
3.jpg (169.31 KB) Visad 63520 gånger
4.jpg (203.3 KB) Visad 63482 gånger
5.jpg (157.52 KB) Visad 63519 gånger
6.jpg (141.65 KB) Visad 63545 gånger
7.jpg (125.72 KB) Visad 63526 gånger
8.jpg (176.22 KB) Visad 63360 gånger
9.jpg (174.02 KB) Visad 63397 gånger
10.jpg (159.93 KB) Visad 63407 gånger
11.jpg (144.42 KB) Visad 63369 gånger
ses på tisdag med ett glatt humör och nya insatser Grattis Mats till segern /Björn