Hej go vänner, så var det dags igen för nya tag vi startar med BTCC dom nya modellerna från Scalextric, är det problem med däck och fälgar så får vi byta dom. jag tänkte vi kör andra och fjärde rundan i mörker eftersom dom har lampor Välkomna nu på tisdag från kl. 17:05 /Björn
så var vi färdiga med våra moddade (en del) trans am bilar. Nu blir det Formel ett och det är väl tänkt att vi kan byta fälgar och däck om det behövs. hoppas det blir många olika tillverkare.
1.jpg (235.44 KB) Visad 63565 gånger
2.jpg (201.42 KB) Visad 63526 gånger
3.jpg (169.31 KB) Visad 63508 gånger
4.jpg (203.3 KB) Visad 63470 gånger
5.jpg (157.52 KB) Visad 63507 gånger
6.jpg (141.65 KB) Visad 63533 gånger
7.jpg (125.72 KB) Visad 63514 gånger
8.jpg (176.22 KB) Visad 63348 gånger
9.jpg (174.02 KB) Visad 63385 gånger
10.jpg (159.93 KB) Visad 63395 gånger
11.jpg (144.42 KB) Visad 63357 gånger
ses på tisdag med ett glatt humör och nya insatser Grattis Mats till segern /Björn