Hej racing kamrater snart dax för en ny höstomgång. Vi börjar den 12:e september med slot.it Grupp C med original motor/drevning, därefter blir det LMP (slot.it/NSR) också med original motor/drevning. BRM kör vi som tredje runda och vi avslutar med Sideways Gr5. träning från måndag den 21 augusti. Välkomna. /Björn
nu är det snart dags som sagts tidigare blir det grupp C nu till att börja med original motor/drevning och så tänkte jag att vi håller oss till slot.it och NSR däck
så har vi startat upp våra BRM/TTS bilar kuliga bilar att köra
1.jpg (225.66 KB) Visad 36184 gånger
2.jpg (222.5 KB) Visad 36183 gånger
3.jpg (188.9 KB) Visad 36173 gånger
4.jpg (204.31 KB) Visad 36171 gånger
5.jpg (157.86 KB) Visad 36152 gånger
6.jpg (205.91 KB) Visad 36144 gånger
7.jpg (156.2 KB) Visad 36129 gånger
8.jpg (155.87 KB) Visad 36125 gånger
9.jpg (163.52 KB) Visad 36121 gånger
10.jpg (153.55 KB) Visad 36116 gånger
11.jpg (189.52 KB) Visad 36110 gånger
12.jpg (237.63 KB) Visad 36088 gånger
13.jpg (166.75 KB) Visad 36085 gånger
imorgon bitti tar vi en liten avstickare ner om Moers I Tyskland (80 mil) för att köra NSR Quadrathlon på två olika banor trevlig tävling vi andra ses väl på tisdag /Björn
då har vi lyckats klara av två omgångar med våra BRM bilar
1.jpg (216.67 KB) Visad 32799 gånger
2.jpg (184.13 KB) Visad 32799 gånger
3.jpg (190.4 KB) Visad 32793 gånger
4.jpg (177.58 KB) Visad 32785 gånger
5.jpg (168.76 KB) Visad 32766 gånger
6.jpg (197.4 KB) Visad 32751 gånger
7.jpg (177.57 KB) Visad 32747 gånger
8.jpg (173.46 KB) Visad 32743 gånger
9.jpg (167.99 KB) Visad 32729 gånger
10.jpg (149.34 KB) Visad 32732 gånger
11.jpg (145.52 KB) Visad 32719 gånger
12.jpg (186.9 KB) Visad 32714 gånger
13.jpg (161.77 KB) Visad 32706 gånger
14.jpg (140.64 KB) Visad 32689 gånger
nu får vi ställa in siktet på Stenungsund på lördag för sista rundan med Scaleauto 1/24. Sen på söndag är det tid för BRM i Eslöv sen ses vi på tisdag igen om man orkar /Björn