Hej racing kamrater snart dax för en ny höstomgång. Vi börjar den 12:e september med slot.it Grupp C med original motor/drevning, därefter blir det LMP (slot.it/NSR) också med original motor/drevning. BRM kör vi som tredje runda och vi avslutar med Sideways Gr5. träning från måndag den 21 augusti. Välkomna. /Björn
nu är det snart dags som sagts tidigare blir det grupp C nu till att börja med original motor/drevning och så tänkte jag att vi håller oss till slot.it och NSR däck
så har vi startat upp våra BRM/TTS bilar kuliga bilar att köra
1.jpg (225.66 KB) Visad 36185 gånger
2.jpg (222.5 KB) Visad 36184 gånger
3.jpg (188.9 KB) Visad 36174 gånger
4.jpg (204.31 KB) Visad 36172 gånger
5.jpg (157.86 KB) Visad 36153 gånger
6.jpg (205.91 KB) Visad 36145 gånger
7.jpg (156.2 KB) Visad 36130 gånger
8.jpg (155.87 KB) Visad 36126 gånger
9.jpg (163.52 KB) Visad 36122 gånger
10.jpg (153.55 KB) Visad 36117 gånger
11.jpg (189.52 KB) Visad 36111 gånger
12.jpg (237.63 KB) Visad 36089 gånger
13.jpg (166.75 KB) Visad 36086 gånger
imorgon bitti tar vi en liten avstickare ner om Moers I Tyskland (80 mil) för att köra NSR Quadrathlon på två olika banor trevlig tävling vi andra ses väl på tisdag /Björn
då har vi lyckats klara av två omgångar med våra BRM bilar
1.jpg (216.67 KB) Visad 32800 gånger
2.jpg (184.13 KB) Visad 32800 gånger
3.jpg (190.4 KB) Visad 32794 gånger
4.jpg (177.58 KB) Visad 32786 gånger
5.jpg (168.76 KB) Visad 32767 gånger
6.jpg (197.4 KB) Visad 32752 gånger
7.jpg (177.57 KB) Visad 32748 gånger
8.jpg (173.46 KB) Visad 32744 gånger
9.jpg (167.99 KB) Visad 32730 gånger
10.jpg (149.34 KB) Visad 32733 gånger
11.jpg (145.52 KB) Visad 32720 gånger
12.jpg (186.9 KB) Visad 32715 gånger
13.jpg (161.77 KB) Visad 32707 gånger
14.jpg (140.64 KB) Visad 32690 gånger
nu får vi ställa in siktet på Stenungsund på lördag för sista rundan med Scaleauto 1/24. Sen på söndag är det tid för BRM i Eslöv sen ses vi på tisdag igen om man orkar /Björn